Last message from Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eliseharbers - WaarBenJij.nu Last message from Thailand - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Last message from Thailand

Door: Elise Harbers

19 Juni 2009 | Thailand, Bangkok

Jawel, daar ben ik weer! Het laatste weekje Thailand zit erop en zelfs de laatste dag is al bijna voorbij, morgen zullen we om 11.15uur locale tijd weer naar Dusseldorf vliegen.

Het laatste weekje stond in het teken van niks anders dan VAKANTIE VIEREN! Vorige week donderdag zijn Kim en ik vanuit Chiang Mai vertrokken richting Bangkok, dit hebben we wederom weer per trein gedaan en deze deed er maar liefst 13 uur over. Vanuit Bangkok hebben we de bus richting het zuiden genomen met als eindbestemming het bounty eiland Koh Chang! Hier zou Ellen ook heenkomen. Ellen is momenteel aan het rondreizen in zuid-oost Azie en een bezoekje aan Thailand kan hier natuurlijk niet aan ontbreken! Op Koh Chang hebben we lekker gerelaxed, s avonds lekker op stap geweest, met olifanten gezwommen & gereden en met dolfijnen gezwommen! Echt onvergetelijk en super gaaf! Woensdag vertrokken we weer naar Bangkok en hier zitten we nu in een hostel aan Khaosanroad, de backpackersstraat van Bangkok! Veel backpackers uit de hele wereld zijn hier te vinden en s avonds is dit zeer gezellig!

10 weken Thailand zitten er inmiddels dus alweer op... 10 geweldige weken! In 10 weken tijd heb ik echt veel van Thailand gezien en kan het echt iedereen aanraden om hier een keer heen te gaan!
Ik wil jullie allemaal bedanken voor de leuke reacties op mijn site... erg leuk!!

Ik zal zeggen, tot gauw!!

x x x x x x

• 19 Juni 2009 - 11:09

Rianne (Tanghe) ;):

Heey Elise!!

Jeetje, die 10 weken zijn (voor mijn gevoel) echt snel voorbij gevlogen.. Maar, je hebt het dus onwijs naar je zin gehad.. Mooizo! Had ook niet anders van je verwacht haha :D

Meis, geniet er nog ff van en alvast een hele goede terugreis gewenst!!!

Liefs, Rianne

• 19 Juni 2009 - 11:46

Ellen Van Den Manacker:

Hoooi Elisabeth =)

K vond 't gezellig om een olifant met jou te delen, samen met jou te zoenen met dolfijnen & te zwaaien vanuit de tuktuk.

Groetjes aan J. ;) K zie je in Ommenworld :P

X Pomelo

• 19 Juni 2009 - 12:30

Marlies:

Hee lieve Elise,

fijn dat je weer terug komt:D:D:D!

Dikke (K)

• 19 Juni 2009 - 15:41

Dorien!:

super dat je een mooie tijd hebt gehad! Maar ook super dat je weer terug komt :):)

Tot snel! x

• 19 Juni 2009 - 19:31

Femke :

Ik heb genoten van je leuke verhalen!

Hele goede reis terug!
    En tot snel!

Dikke zoen Fem

• 19 Juni 2009 - 20:10

Beppie:

hoi Elise,

Jeetje wat zijn die 10 weken snel gegaan. Maar ook wel weer een heerlijk om je familie en Jacob weer te zien.
    Geniet ervan!!

Ik wens je een goede terugreis.

Liefs Beppie

• 19 Juni 2009 - 20:51

Kim:

Op naar huis Elise!!

Liefs Sander & Kim

• 20 Juni 2009 - 14:30

Sheilah:

Hee!

Wij misen jullie zeker hoor. Die gezellige tijd met jullie zijn we niet vergeten!

Leuk om je laatste verhaal te lezen, gelukkig dat jullie nog zulk mooi weer hebben gehad.

Wij gaan onze laatste 4 weken in, en jullie zitten al in het vliegtuig!

Heel veel succes bij de ANWB!

Veel liefs xx

• 20 Juni 2009 - 17:24

Karien:

Elies, Wat geweldig zeg die laatste week vakantie vieren..absoluut een goede afsluiter van dit heerlijke avontuur!

Vind het super dat je dit hebt gedaan, hier gaan we nog even lekker door in de warmte met 40 graden!

Geniet van je thuis komst met al je vrienden, familie en natuurlijk Jacob!

liefs