Hahaaai - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Hahaaai - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Hahaaai

Door: Elise Harbers

30 September 2005 | Turkije, Marmaris

Jaja.. het werd weer tijd voor een berichtje en op veel aandringen van Kristian is dan weer zover! De laatste nieuwtjes uit het altijd nog zo gezellige, warme en leuke Marmaris!

We hebben het qua werk nu echt mega druk.. dit is echt een van de drukste maanden! We krijgen nu per week ongeveer 1200 nieuwe gasten aan.. dat is dus echt veel! En dan zijn het over het algemeen 50+ers die veel te klagen en te vragen hebben.. Daarbij zijn er de laatste weken ook veel overboekingen en dan moeten gasten met zn 4en op een kamer.. terwijl zo 2 kamers hadden geboekt en natuurlijk worden wij dan altijd gebeld..Dit gebeurd trowens heel vaak in Mares Marmaris Sander en Kris.. Het hotel waar jullie verbleven! Nou goed.. en daar komt nog is bij dat die 50+ers vaak wat gezondheidsproblemen hebben en daarom in het ziekenhuis belanden die moeten we dus ook elke dag bezoeken! Al met al hard werken en dan heb ik het over dagen van 13uur lang! En dan wordt die ene vrije dag toch wel heel erg gewaardeerd! Ik moet zeggen dat ik het werk nog steeds met heel veel plezier doe.. ik ga nooit met tegenzin beginnen en dat is in Nederland wel anders!

Die vrije dagen zijn echt heerlijk.. Vorige week ben ik weer naar Rhodos geweest met Danielle.. Vandaag ben ik met Gijsje, een andere collega vanochtend vroeg wezen ontbijten bij een typisch Turks restaurantje waar we dan ook een typisch Turks ontbijt kregen wat bestaat uit olijven, kaas (ik zie mn moeder denken.. Elise lust toch geen kaas, maar dat heb ik niet gegeten hoor.. haha), komkommer, tomaat, walnoten, honing en dat soort dingen.. echt heel erg leuk! Later zijn we naar het strand gegaan want ik moet toch wel een beetje bruin terugkomen in Nederland! Lekker relaxed dagje en straks gaan we gezellig uiteten!

Morgen is het weer zaterdag en dat betekend naar de luchthaven.. Dat doen we elke dinsdag en zaterdag! Over 4 weken ga ik dus weer naar huis.. 29 oktober, en dan gaan er ook nog gewoon gasten naar huis.. dus moet ik eerst nog mn vertrekpraatje in de bus houden en deze gasten naar de luchthaven brengen en vervolgens stappen we in hetzelfde vliegtuig! De verwachte aankomsttijd is (zoals het nu lijkt, kan nog heel makkelijk veranderen) 14:30. Wel een lekkere tijd dus!
Vind het nog steeds een heel raar idee om weer naar huis te gaan!

Nou allemaal.. tot over 4 weken en tot die tijd verwacht ik nog heel veel berichtjes op deze site :)

Veel liefs,
Elise

• 30 September 2005 - 17:38

Jeanet:

haaai :D
    ja het gaat nu echt heel snel, voordat je het weet zit je weer thuis!! Nou zorg maar dat je nog even flink in de zon kunt zitten, zodat wij allemaal jaloers kunnen zijn op jou bruine kleurtje... haha succes nog de komende weken! en tot heeel snel :D

kus Jeanet

• 01 Oktober 2005 - 10:22

Kristian:

Zo eindelijk een nieuw bericht!Klasse.Wat zal er een boel geklaagd worden als ze ineens met zijn vieren op de kamer moeten.Hou je taai.Het is nu een regenachtige zaterdagmiddag. Gisteravond Corner,Habana geweest.Tot over een maand.Laterrrrrr

• 01 Oktober 2005 - 12:16

Riet Harbers:

hoi elise even een berichtje vanuit een regenachtig holland
    ik hoorde vanmorgen toevallig dat de overburen van Linde volgende week ook met de oad naar Icmeler gaan dus als ze nog wat mee moeten nemen moet je het laten weten. De kast is heel mooi geworden,het is nu gelukkig bijna klaar alleen nog verven over een maand ben je al terug,gaat nu snel bel dit weekend maar, Zondagavond om een uur of zeven is iedereen hier. Carolien en Teun komen ook eten groetjes mama

• 01 Oktober 2005 - 20:32

Pa:

hoi. elise
    dus het is erg druk de laatst weken.mooi dan vliegt de tijd voorbij en is het zo 29 okt.dan heb je het niet alleen tijdens je werk met 50+ temaken maar ook nog in je vrije tijd en dat is vast wel meer dan je de laatste tijd gewoon bent.ja ja bereid je maar vast voor om met de lastige 50+ omtegaan ha.ha.de groeten en tot horen .

• 02 Oktober 2005 - 16:07

Janic En Laurie:

he meid, we hebben er mega zin in dat je weer thuis komt.. haha volgens mij heb je het daar veelste leuk !!! Nou meid, geniet er nog wel eff van en dan spreken we je heel snel weer!!! Hele dikke kusss -xxxxxxxxxxx- love yaa

• 04 Oktober 2005 - 20:57

Ilse:

hoi elise, laatste paar weekjes daar... je hebt t nog steeds naar je zin hoor en lees ik al wel.. gelukkig maar. als je weer terug bent, kletsen we wel even bij.. groetjes ilse

• 05 Oktober 2005 - 13:03

Fam Brunsman:

Hey Elise! Nog net op de valreep een berichtje van de familie uit Vriezenveen! Hoet gaat het daar? Aan de foto's te zien vermaak je je prima! En hoe zijn de turkse jongens? Heel veel plezier nog en we zien je snel (en vast mooi bruin) terug in Nederland? Groetjes Jan, Agnes, Elsa Hugo en Vincent

• 09 Oktober 2005 - 17:51

Nico Redder:

Hoi Elise

Ik heb dat berichtje over die 50+ met stomme verbazing gelezen. Helaas heb je waarschijnlijk een vervelend stelletje gekregen uit het westen van Nederland. Als je die krasse 50+ rakkers uit Coevorden en Dedemsvaart gekregen had zou je heel anders piepen...
    Verder veel plezier en hou je taai. Tot ziens

Groetjes Nico en Diny