Thailand! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van eliseharbers - WaarBenJij.nu Thailand! - Reisverslag uit Leeuwarden, Nederland van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Thailand!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

26 Maart 2009 | Nederland, Leeuwarden

Dagg allemaal,

Inmiddels is het alweer zo'n vier jaar geleden dat ik deze site heb aangemaakt.. vier jaar geleden ben ik zoals de meesten wellicht nog wel weten voor een half jaar op stage naar Turkije geweest, dit was een onvergetelijke ervaring! Sindsdien kriebelt het nog steeds om nog een keer voor een langere tijd naar het buitenland te gaan.. en dit ga ik dan nu ook weer doen! 13 april stap ik namelijk op het vliegtuig naar Bangkok, Thailand! Hier ga ik voor school de minor Community Based Tourism volgen! Kort gezegd houdt dit in om een plan te maken om het toerisme in de kleinere plaatsjes in het noorden van Thailand een beetje op te zetten..
Hiervoor zullen we eerst zo'n drie weken lessen volgen op de Rangsit University in Bangkok! Hierna zullen we naar het noorden gaan en daar zullen we onze onderzoeken gaan doen! Ik zelf ga een research doen naar het type toerist wat op vakantie gaat naar het noorden van Thailand, dit door middel van enquettes etc..

13 april vlieg ik samen met Kimberly naar Bangkok.. hier zullen we eerst een weekje vakantie houden om even goed bij te komen van de lange vlucht en om ons mentaal voor te bereiden op de minor;)
Voor de eerste nacht hebben we een hotel geboekt in Bangkok, de dagen daarna ligt het in de planning om naar het zuiden van Thailand te gaan om hier een bezoekje te brengen aan de prachtige bounty-stranden;) en natuurlijk om de stad Bangkok alvast goed te verkennen!

Maaaar... voordat het allemaal zover is eerst nog 2,5 week in Nederland bij mijn lieve vriendje, vriendinnen en familie:)
Ook is er nog genoeg te doen voor school, gezien het einde van dit moduul natuurlijk ook alweer in zicht is...
Ik houd jullie op de hoogte van alles! Plaatsen jullie dan af en toe een berichtje??? :D


Liefs xxx Elise

  • 26 Maart 2009 - 16:20

    Debbie:

    Heeey lieve Elise,
    Geweldig als je het allemaal zo leest!! Er staat je weer heel wat avontuur te wachten!!
    Ik ga uiteraard volgen... ben superbenieuwd hoe je het allemaal gaat doen daar!!
    Eerst nog even op je tentamens richten... maar dat komt wel goed!
    Gelukkig zie ik je ook nog voordat je gaat!
    Ik denk aan je!!

  • 26 Maart 2009 - 16:27

    Gijsje:

    Ja zie je wel.....13 april!! Ik ga jou zeker veel berichtjes sturen...reken maar! ben wel een beetje jaloers hoor!
    Liefs

  • 26 Maart 2009 - 17:28

    Janic:

    Elles!
    Super leuk dat je deze site weer gaat bijhouden! Ik blijf je zeker volgen, en kijk nu al uit naar al je verhalen/avondturen! Heb super veel zin in volgende week vrijdag!! Veel succes met het afronden van dit moduul.. Dikke kuss!!

  • 26 Maart 2009 - 17:48

    Annike:

    Heel veel succes,plezier en hopelijk weer een onvergetelijke ervaring

  • 26 Maart 2009 - 18:02

    Dieke:

    Leuk Leuk Leuk ! Ik zal de site in de gaten houden :D

  • 26 Maart 2009 - 18:09

    Femke:

    Hey meis!
    Wat super leuk dat we straks al je avonturen hier kunnen lezen. Geniet van de laatste weekjes thuis met je familie, vriendinnen en natuurlijk je vriendje!

  • 26 Maart 2009 - 19:53

    Maaike (Geertsma) ;):

    Hi Elise!
    Vind het echt supervet dat je dit gaat doen! Wat gaaf! Ik hoop dat je het heel erg naar je zin zult hebben, ik zal je site in de gaten houden mocht je je weer eens in de bewoonde wereld begeven en tijd hebben voor een berichtje ;)
    Maar.. eerst nog even bikkelen op school!
    Tot morgen! ;) Ciao!

  • 26 Maart 2009 - 21:50

    Lizette:

    Haaaai! Oeeeh, het komt nu echt wel hel dicht bij hè! Gelukkig kunnen we het zo nog volgen als jij en Kimmie in een hangmatje bruin aan het worden zijn met een cocktailtje in de hand!

    Jammer alleen dat je niet naar defqon kan ;)

    Xx

  • 27 Maart 2009 - 10:48

    Marloes:

    We gaan jullie zoooow missen..:(
    het gaat vast een super leuke ervaring worden :D

    xxx

  • 27 Maart 2009 - 10:48

    Marloes:

    ow.. je staat nu aan de bel..hoor ik (A)

  • 27 Maart 2009 - 18:26

    Dorien:

    heyyyy!!

    Super dat je de site alvast weer gereed hebt gemaakt.. Vind het ook echt super knap dat je dit doet!! je zult er vast en zeker geen spijt van krijgen.. en ben natuurlijk zwaar jaloers. Wacht maar mijn tijd komt wel weer :P we bellen!!!

    liefs x

  • 28 Maart 2009 - 15:21

    Kiki:

    Hooi Elise!

    Wat een avontuur! :) Ik wens je onwijs veel plezier en we gaan je zeker vanuit Nederland! Straks zijn wij aan de beurt, dus ben super benieuwd hoe jij het allemaal gaat vinden!

    Xxx Kiki

  • 28 Maart 2009 - 15:22

    Kiki:

    Ik bedoel natuurlijk: we gaan je zeker volgen vanuit Nederland, foutje ;)

  • 29 Maart 2009 - 14:22

    Kim :

    Leuk dat je ons zo op de hoogte gaat houden!

    xx

  • 29 Maart 2009 - 19:44

    Leonie:

    Hej collega,

    Morgen laatste dag samen werken voordat jij naar Thailand vertrekt...

    Maar ik ga je uiteraard volgen via deze site. Ik ben benieuwd naar je verhalen! En hoop natuurlijk dat je daarna gewoon weer bij ons terug komt...

    Succes met je tentamens!

    Liefs,
    Leo


  • 30 Maart 2009 - 13:02

    Daan:

    Hey Lieve Elise,

    Wat geweldig om je zo te kunnen volgen hier met alles wat je gaat doen. Ga echt wel bijhouden wat er allemaal gaat gebeuren daar in Thailand, en zal tuurlijk berichtjes gaan sturen.
    Maar...eerst nog even een leuk etentje donderdag!!!

    Tot dan, liefs Daan xx

  • 30 Maart 2009 - 21:18

    Kimberly Van Velzen:

    Oehhhhhh elise nog 2 weekjes en dan gaan we al!! whoeiwhoeiwhoei kan niet wachten!!!

  • 01 April 2009 - 09:18

    Leonie:

    He meid

    Het is bijna zo ver... Super veel plezier daar!

    Liefs Leonie

  • 05 April 2009 - 18:14

    Janneke:

    heej elise,

    supergaaf dat je naar verweggiestan gaat jo, had ik nog helemaal niet meegekregen dat je dat van plan was.

    maar vet cool, als de kans er is moet je hem zeker pakken...echt mega veel plezier op het grote avontuur alvast. maar ga je vast voor die tijd nog wel ff spreken

    xx

  • 08 April 2009 - 13:01

    Rianne:

    Hey bijna-oudklasgenootje.. ;)

    Super tof dat je dit gaat doen.. Het is ook al gewoon aanstaande maandag! Meis, ik wens je heeel veel plezier en succes in Thailand en ik zal je reisdagboek zéker bijhouden..

    Geniet nog ff van je familie/vrienden en of course je vriend :D

    Liefs, Rianne

  • 14 April 2009 - 09:03

    Gijsje:

    Ohw...nu ben je al weg............Elise hoop dat als je dit leest, je goed bent aangekomen en dat je het heeeeeel leuk vind, maar meestal is een lange vlucht en aankomen op een vreemde plek even doorbijten, maar dan komt de zon en thailand en dan wauw!!!!!
    Succes!! Knuffel

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Leeuwarden

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 158
Totaal aantal bezoekers 51304

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: