Het laatste berichtje vanuit Turkije ! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Het laatste berichtje vanuit Turkije ! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Het laatste berichtje vanuit Turkije !

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

22 Oktober 2005 | Turkije, Marmaris

Hahaai allemaal!

Hier het laatste berichtje vanuit Turkije.. Volgende week rond deze tijd zit ik namelijk alweer in het vliegtuig terug.. Terug naar het koude en regenachtige Nederland,maar ach.. dat heeft ook wel weer zn charmes!
Volgende week zaterdag land ik om 15:15 als er geen vertragingen of wat dan ook zijn!
Het laatste weekje hier in Marmaris dus,dat houdt in.. nog veel leuke dingen doen!
Daar zijn we afgelopen week eigenlijk al mee begonnen :) maandag zijn we wezen schaatsen met de hele Oad gang.. jaja,jullie lezen het goed.. SCHAATSEN,er is hier namelijk een kunstbaan..was lang geleden voor mij,maar schaatsen verleer je volgens mij nooit!
Verder mochten we deze week een leren jas uitzoeken bij de leerzaak waar wij altijd langsgaan met de standswandeling voor de gastsen.. Heb dan ook een hele leuke!
Gisteren ben ik naar Bodrum geweest met Gijsje en Remco..was ook een leuk dagje!
Vanmiddag moet ik verhuizen.. het appartement waar we al die maanden hebben gewoond gaat sluiten,dus moeten we naar het appartement waar we de eerste week ook hebben gewoond.. wel vervelend maar ach er zijn ergere dingen!
Ook hebben we deze weken allemaal afscheidsetentjes van restaurantjes waar we vaak kwamen..
Verder is het weer hier nog erg lekker.. natuurlijk niet zo heel warm meer.. maar je kunt nog steeds op het strand liggen!!

Nou.. ik ga weer even verder.. Ik zou zeggen tot volgende week!!

Veel liefs Elise

PS: Je berichtjes zijn leuk hoor Maurice.. haha!

  • 24 Oktober 2005 - 19:42

    Sander:

    Hee Tinio,

    Nou, wegen de spreekwoordelijke laatste loodjes het zwaarst of kun je het nog prima uithouden daar? Leuk dat je zaterdag weer komt, we maken er dan een feest van! Nou, geniet er nog even van de laatste dagen en tot snel! Groeten van je liefste broer.

  • 25 Oktober 2005 - 12:28

    Grietje:

    Hallo Elise,

    Fijn, dat je zaterdag weer thuis komt.
    Ik hoop, dat je een goede
    terugvlucht hebt.
    Tot zaterdag
    Groetjes,
    Sander,Grietje,
    Vincent,Ilse,
    Maurice

  • 26 Oktober 2005 - 15:17

    Marjolein:

    Hai meissie, wat fijn dat je weer thuiskomt, maar ik kan het me voorstellen dat het voor jou wel heel dubbel is! ik wil je een hele goede vlucht wensen en maak er nog mara een paar mooie dagen van, nu kun je er nog even van genieten! liefs, marjolein

  • 27 Oktober 2005 - 07:40

    Kim:

    he meid!
    nog twee dagen en je staat weer op nederlandse bodem! Geniet ervan zaterdag! en alvast een goeie vlucht.

    kus kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 198
Totaal aantal bezoekers 51314

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: