Een van de laatste berichtjes uit Turkey! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Een van de laatste berichtjes uit Turkey! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Een van de laatste berichtjes uit Turkey!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

09 Oktober 2005 | Turkije, Marmaris

Hai hai!!

Hier weer even snel een berichtje op DE SITE! Een van de laatste berichtjes..

Het gaat hier nog steeds goed allemaal.. alhoewel het echt nog mega druk is! En ja hoor, als het zo druk is kan er echt van alles gebeuren en dat heb ik afgelopen week zelf ondervonden, het was echt een heftige week en dan met name de woensdag!

Aangezien ik afgelopen dinsdagnacht een nachtvlucht had, had ik woensdagochtend geen welkomstinfo en hoef je altijd pas tegen 13:00 te beginnen.. Om 10 uur werd ik gebeld.. 'Elise, er is wat ergs gebeurd.. er is zojuist een gast overleden.. wil jij even naar zn vrouw gaan?' Toen ik goed en wel klaar was om er heen te gaan werd ik weer gebeld.. 'Er heeft een andere gast een hartaanval gehad tijdens de welkomstinformatie, wil je dan ook gelijk even langs zijn vrouw gaan?'
Jeetje.. ik schrok me dood natuurlijk! Dus ik naar het ziekenhuis.. Eerst naar die mevrouw waarvan haar man was overleden.. Die was natuurlijk helemaal overstuur.. echt heel erg! Later kwam ik bij die andere vrouw en haar man lag inmiddels op de I.C. en zijn toestand was zeer kritiek..
Later kwamen er natuurlijk ook andere collega's, maar het was echt heel erg en zoiets trek je jezelf toch ook wel erg aan! Die man met dat hartaanval is na 2 dagen ook overleden!
Al met al een zeer heftig weekje dus!

En dan heb je ook altijd nog mensen die zeuren over het eten, kamer en andere dingen!

Nou goed.. Dat weer even over het werk!

Gisteravond hebben we met zn allen voetbal gekeken.. De grote klapper Nederland-Tsjechie.. Aangezien ze hadden gewonnen was het natuurlijk erg gezellig! Verder zijn we vrijdagavond naar de bios geweest.. jaja, die hebben ze ook in Turkije! Een hele goede film en zeer goed voor mn Engels!! De bios is hier mega goedkoop.. 5 lira.. dat is ongeveer 3 EURO!

En dan nu.. tja, het gaat allemaal wel heel erg snel! Over 3 weekjes zit ik alweer thuis! Dus de komende weken wordt dat veel afscheid nemen van dingen en natuurlijk van mensen van hier.. echt een heel appart idee.. Ik heb hier een half jaar gewoont en gewerkt en ineens ga je daar van weg!
Maar goed.. ik heb er natuurlijk ook heel veel zin in om iedereen weer te zien!
Ik ga weer even verder.. Tot dan!!

Liefs Elise

  • 09 Oktober 2005 - 18:22

    Dorien:

    hoi hoi,

    ik heb de eer om het eerste berichtje op de site te zetten!.. jeetje het was zeker een heftig weekje voor je..echt erg!! maar vind het wel super knap van je!
    Nog drie weekjes.. en dan ga je weer naar het koude Nederland doe rustig aan.. dat doe ik ook haha

    XDorienX

  • 09 Oktober 2005 - 18:27

    Ilse:

    jeetje, ja dat zijn echt vervelende dingen om mee te maken.. erg heel erg zeg.. sterkte! je kunt de dagen nu aftellen, ook al zal het afscheid nemen daar ook niet makkelijk zijn. maar goed, we zien je hier graag weer terug.. groetjes..

  • 12 Oktober 2005 - 08:48

    Kim:

    He elise! wat een trieste berichten zeg, dat je dat mee moet maken. Gaat het?
    hier gaat alles prima! nog dikke twee weken en je gaat weer naar Dedemsvaart. Geniet nog maar flink daar! tot snel kus kim

  • 12 Oktober 2005 - 10:39

    Carolien:

    He Tinio, voor 3 euro naar de film, temperaturen van rond de 30 gr, dat wordt echt wel wennen straks, want dat is hier wel anders.Maar goed, dan zie je ons weer, en dat maakt natuurlijk ook een hoop goed.De intekenlijst van het welkomstcomite hangt al her en der verspreid door D,vaart en omstreken. En volgens de laatste berichten loopt het storm,bereid je maar vast voor!

  • 16 Oktober 2005 - 15:30

    Van Een Van Onze Verslaggevers......:

    Afgelopen weken is het erg druk geweest in de gem Hardenberg en met name in het plaatsje Dedemsvaart. Straten hebben een grote schoonmaakbeurt gehad, huizen zijn opgeknapt en versierd en alle vlaggen hangen niet halfstok maar wapperen trots in het hoogste puntje van de stok! En dit alles omdat de hostess van het jaar 2005 naar huis terugkeert. Over een weekje is zij weer thuis aan de Langewijk 238 bij haar trotse ouders, famillie en vrienden. Het welkomscommite heeft zeker niet stil gezeten. Overal in de gem Hardenberg e.o zijn foto's van deze knappe hostess uitgereikt. In supermarkten, cafe's, restaurants en allerlei andere winkels kunt u deze foto bezichtigen. Op deze foto staat de tekst: Dinie is back aan de Voart! Ook heeft de plaatselijke muziekband niet stilgezeten, zij hebben het liedje gemaakt, met de titel: Dinie heb jij modder in de lakens gegooid? En dat alles in Turkse stijl. De cd's gaan als zoete broodjes over de toonbank en er zijn er inmiddels al 40.000 van verkocht. Ook zal deze band bij aankomst van Dinie op Schiphol aanwezig zijn en zullen het liedje live voor haar gaan zingen. Wanneer er nog nieuwe acties op touw worden gezet, dan horen wij dat graag van u!mk

  • 16 Oktober 2005 - 23:30

    Een Fan:

    Tot mijn grote teleurstelling is de intekening voor de aankomst gesloten!De verklaring hiervoor was: wegens overweldigende belangstelling voor de aankomst, zijn ze bang voor problemen op Schiphol
    Is het misschien een idee voor de organisatie om ook iets voor de rest van de mensen, die nu dus achter het net vissen,iets te organiseren in dedemsvaart, zodat iedereen een kans krijgt een glimp op te vangen van deze hostess, en event. haar even aan te kunnen raken. Ik hoop het van harte

  • 16 Oktober 2005 - 23:36

    De Organisatie:

    Geachte fans, in allerijl heeft de organisatie een vergadering ingelast, en is tot het volgende gekomen. Wellicht definitief uitsluitsel volgt nog(volg hiervoor de plaatselijke krant en kabelkrant)zal Tini rond worden gereden op een kar door Dedemsvaart en omstreken ,aansluitend een defile op het gemeentehuis, en receptie dit laatste is overigens alleen voor genodigden.

  • 18 Oktober 2005 - 15:43

    Rianne En Atine:

    Hai Elise,

    Echt erg dat je ook met zulk soort dingen te maken hebt gekregen! We hopen dat je het niet teveel aan zult trekken.
    Ik (Rianne) moet nu nog 3 dagen stage lopen op de camping en dan zit het er op. Ik heb hier een super tijd gehad!! We wensen je nog heel veel plezier de laatste weken/dagen/uren en sterkte met het afscheid nemen daar!

    Groetjes Rianne en Atine
    Ik (Rianne) zie je 10 november en ik (Atine) zie je toch nog wel een keer op de camping?????

  • 18 Oktober 2005 - 16:52

    Buurman Dries:

    Als buurman van de fam Harbers wil ik mij toch een keer van de goede kant laten zien! Hierbij stel ik de schuur achter mijn huis beschikbaar voor de mensen die niet voor de receptie zijn uitgenodigd! We maken er een knalfeest van, mijn zoon Andries zorgt voor de muziek! Inschrijving voor het feest vindt plaats bij mij thuis. mk

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 189
Totaal aantal bezoekers 51310

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: