Nog 1.5 maand.... - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Nog 1.5 maand.... - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Nog 1.5 maand....

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

17 September 2005 | Turkije, Marmaris

Merhaba allemaal!

Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles nog erg goed! Het is alweer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb geplaatst dus dat werd wel weer is tijd! Sander en Kris zijn inmiddels alweer 2 weken weg en we hebben een hele leuke week gehad met zn 3en! Een dagje naar Rhodos geweest,geparasailt (nouja niet allemaal dan haha), lekker uiteten geweest.. Al met al een leuke week dus! Helaas is deze week wat minder afgelopen want op de laatste avond nadat ik ze had uitgezwaaid heb ik nog even een bezoekje gebracht aan de Barstreet.. en hier in de buurt is mijn tas gejat met alles maar dan ook alles erin.. en dan heb ik het over mn telefoon,geld,pinpas,alle andere pasjes,digitale camera met veel fotos en al mn sleutels! Erg balen dus.. de andere dag gelijk aangifte gedaan maar dat gaat allemaal erg langzaam en moeilijk hier! Afgelopen week heb ik weer een andere camera en telefoon uit Nederland gekregen waar ik erg blij mee ben.. Bedankt pap,super! Ik heb nu ook mn oude Turkse nummer weer!
Verder is het hier nu echt heel druk.. afgelopen dinsdag hadden we een aankomst van 1000 nieuwe gasten! Over het algemeen wat oudere mensen maar dat heeft ook wel wat! Afgelopen woensdag moesten Remco en ik een welkomstinfo houden voor 200 gasten en dat is echt heel gaaf om te doen voor zo'n grote groep! Een hele 'presentatie' geven en na afloop een groot applaus en allemaal leuke reacties, dan weet je ook waar je het voor doet!
Verder zijn er ook een aantal 'bekende' Nederlanders in Marmaris geweest! Rene de Haan.. ik had er zelf nog nooit van gehoord maar ze vond zichzelf wel heel belangrijk.. een paar jaar geleden heeft ze een paar weken op nummer 1 gestaan met het nummer 'Vuile huichelaar'! Dit vond ze zelf wel heel wat want dit werd gelijk bij aankomst even vermeld! Mevrouw was absoluut niet tevreden met het hotel en ze wou gelijk naar een beter hotel.. Haha,toen moest ik haar met de auto ophalen en naar het andere hotel brengen! Wat een zeurderd..maar wel weer leuk om mee te maken! Ook is er koninklijk bezoek aangekomen op de luchthaven in Dalaman: Prins Bernhard en prinses Annet! Vandaag moest ik de zussen van prinses Marleen naar de VIP room op de luchthaven brengen en hier nog even gezellig met ze napraten over de vakantie.. erg leuk om te doen en weer een ervaring rijker.. haha!

Maar goed.. Om even terug te komen op de titel van dit berichtje 'Nog 1.5 maand' Ik vlieg zaterdag 29 oktober terug naar Nederland! Dus dan begint het normale leven weer.. Een vreemd idee met dubbele gevoelens.. Aan de ene kant heerlijk om naar huis te gaan, maar aan de andere kant heb ik het hier nog super goed naar mn zin!

Ik zal de laatste weekjes flink wat fotos maken en die nog een keer op mn site zetten!

Wederom wil ik jullie bedanken voor alle leuke kaartjes,brieven,fotos's,smsjes en mailtjes! Heel erg leuk!!

Dit was het weer voor vandaag.. Tot de volgende keer maar weer!!

Veel liefs Elise

  • 18 September 2005 - 16:11

    Marjolein:

    hai meis,
    Ja het duurt nog 1,5 maand, wat vliegt de tijd toch snel he! ik ben blij om te horen dat je wel dubbele gevoelens erbij hebt om naar nl terug te gaan, dit is toch wel een goed teken eigenlijk!
    gefeliciteerd trouwens dat je bij de hotels van oranjes stage mag lopen, dit is echt een hele mooie stage plek zeg! een erg mooi hotel waar je vast weer veel kunt leren! super! Meis, geniet nog even van je laatste weken en idd. maak maar veel foto's!
    veel liefs, marjolein

  • 20 September 2005 - 13:59

    Jeanet:

    Heee Elise!
    nou zo maak je wel wat mee hoor haha Al die bekende mensen of mensen die denken dat ze bekend zijn... denk dat je daar later nog wel vaak aan terug denkt aan dat soort dingen! Hier is alles goed, lekker weer en ik ben vandaag een dagje vrij dus beter kan niet. Tot over 1,5 maand! En geniet nog maar van de tijd dat je in Turkije bent :D
    kus Jeanet

  • 21 September 2005 - 16:39

    Hannie:

    Hey lieve meid,

    Echt leuk dat je nu zo snel weer naar huis komt. Ik ben zo benieuwd naar hoe je eruit ziet enzo.. Ik denk nog wel hetzelfde toch? En ik wil echt graag je verhalen horen... Ik heb je echt enorm gemist.. Ik ga nu maar even een zonnebankje pakken, (hopen dat ik dan net zo bruin als jij bent als je terug komt hihi)

    Tot gauw,

    Dikke kus Hannie

  • 21 September 2005 - 19:37

    Marlies:

    Hee meid,

    Hoe is het daar? Hier gaat alles nog goed! Nog maar eventjes, en je bent weer terug! Lijkt me echt super om je weer te zien! Heb ook al vrij, dus ik kom je zeker ophalen! Nou tot snel!En heel veel succes nog de laatste weekjes!

    Dikke kus

  • 22 September 2005 - 08:40

    Kim:

    He! Heb de verhalen van Sander gehoord hoe het bij jou in Marmaris is geweest. Oh ja en de foto's gezien, leuk! Wat balen van de diefstal zeg. Hier alles prima. De stal bij ons thuis is bijna klaar. Dus nog even en mijn paardje kan komen. Moet je maar een keer komen kijken als het zover is, okay? He ik ga weer werken.. ja ook dat gaat gewoon door! Kus Kim

  • 28 September 2005 - 11:33

    Kristian:

    Elise, wordt het niet een keer tijd dat je weer eens wat nieuws op de site zet??Of heb je het een beetje gehad met ons? Die geruchten gaan hier namelijk. Je zou ons te goed voelen voor ons ofzo? Nou ja zal wel niet...alhoewel..Kwam nou Johan Derksen bij je langs in een van de hotels?Dat is vast geen makkelijke gast.Laat het ons maar weten (via de site bijvoorbeeld)

  • 29 September 2005 - 12:35

    Dorien:

    Hey mevrouw harbers.. het schiet aardig op met jou he! Nog eventjes en dan kun je weer back to Holland!! Ik hoop je snel weer te spreken!

    XDorienX

  • 30 September 2005 - 09:05

    Marianne:

    He Merhaba/Bonjour ?!

    Je maakt nog eens wat mee daar in Turkey, je hebt nu vrienden met blauw bloed, contact houden miss kun je nog een x op de thee bij Bea, je hebt zoveel nieuwe ervaringen opgedaan daar, echt super!
    Voor mij zit het er bijna op, nog 3 dagen werken en 2 nachtjes slapen. Dan is het ook wel goed geweest hier,ik ben blij weer naar huis te gaan. Ik heb nu als het goed is een woning in Hoofddorp bij een aantal gezagvoerders inhuis !? Woensdag moet ik direct naar schiphol voor kleding, formulieren invullen etc, inschrijven in hoofddorp, woning bekijken, dus er is weer genoeg te doen!Maar echt waar als je terug bent en in Noordwijk zit, kunnen we zo afspreken, stelt nix voor die afstand! Meis voor nu veel succes en plezier, geniet nog even, en ik ga je zsm bellen als ik in NL ben. Veel liefs van hier

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 171
Totaal aantal bezoekers 51307

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: