Dat werd wel weer is tijd... - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Dat werd wel weer is tijd... - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Dat werd wel weer is tijd...

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

28 Augustus 2005 | Turkije, Marmaris

Hahaaai allemaal!!

Hier weer is even een berichtje van mij met de laatste ontwikkelingen vanuit Marmaris en deze week met hoog bezoek, namelijk Sander en Kristian die afgelopen vrijdag zijn aangekomen! Vrijdag is altijd mijn vrije dag en ik vond het natuurlijk wel leuk om ze op te halen vanaf het vliegveld.. dus toen heb ik even wat leuks bedacht en heb een knal gele Renault Cabrio gehuurd.. super gaaf en ze vonden het erg leuk! Daar rijdt je dan in een cabrio door de bergen van Turkije haha leuk hoor! S avonds waren we tegen een uur of 7 bij hun hotel en hier hebben we lekker gegeten en nog even gezellig wat gedronken... het hotel waar ze verblijven is echt mega luxe, het mooiste hotel van Marmaris! S nachts dacht ik lekker te gaan slapen, aangezien ik de avonden daarvoor tot in de late uurtjes in de Barstraat te vinden was maar dit wou helaas niet echt lukken.. het heeft toen echt mega hard geonweert, echt heel eng.. zoiets had ik nog nooit meegemaakt! Dus toen zaten we om 4 uur s nachts met 2 andere collegas in mijn appartementje te wachten dat de onweer weer voorbij was! Haha! Gisteravond (zaterdag) heb ik ze even het nachtleven van Marmaris laten zien, en dit was erg gezellig! Zo gezellig dat de broertjes Harbers zich vanochtend verslapen hadden voor mijn informatie-bijeenkomst! Oeii, maar uiteindelijk hebben ze een taxi genomen en hebben ze het alsnog kunnen volgen!
Dat even over afgelopen dagen..
Het werk gaat hier natuurlijk ook nog steeds door, alhoewel het echte hoogseizoen nu wel is afgelopen, het is dan ook echt een stuk rustiger! Dus opzich ook wel weer even lekker.. ook weer lekker tijd om veel leuke dingen te doen!
Als het een beetje meezit ben ik morgenmiddag ook lekker vroeg vrij en dan gaan we parasailen! Donderdag ben ik nu vrij en dan gaan we waarschijnlijk raften..
Al met al een leuk vooruitzicht voor deze wek dus!
Nou.. en dan nog maar 2 maandjes en dan alweer terug naar Nederland, de tijd gaat zo ontzettend snel en ik weet zeker dat ik het hier dan ook wel ga missen! Maar goed.. weer naar huis is dan ook wel weer even lekker! Dan 2 weekjes thuis en dan oververhuizen naar Noordwijk waar ik 17 november bij de Hotels van Oranje ga beginnnen!
Zooo.. dit was weer even een verslagje vanuit het nog steeds erg warme Marmaris.. de temperatuur ligt overdag nog zo tussen de 35 a 40 graden en s avonds is het ook nog heerlijk natuurlijk!
Owhja.. Laura ik ben al aardig ver in je boek.. echt heel erg leuk en nog heel erg bedankt!! Tot gauw allemaal.. en.. blijf berichtjes plaatsen he!!

Veel liefs vanuit Turkey, Elise

  • 29 Augustus 2005 - 17:07

    Fleur:

    Hallo Elise. Persoonlijk ken ik je niet, maar via waar ben jij.nu heb ik jouw naam aangeklikt en heb ik al je logs gelezen. Echt heel erg leuk! fijn dat je het daar zo naar je zin hebt. Ik wil later ook het toerisme in, en wil graag stage lopen in Turkije. Via deze site, die van jouw dus krijg ik er alleen maar meer zin in! helaas moet ik nog 3 jaar wachten hoor.
    Afgelopen zomer ben ik naar Turkije geweest naar Side en heb ik geparasailt (met me turkse vriend), wat jij dus vandaag heb gedaan. Onwijs leuk hé!
    Gelukkig word het deze week eindelijk weer lekker weer in Nederland (30 graden!)
    In ieder geval nog heel veel plezier verder,succes etc.
    Groetjes,

  • 30 Augustus 2005 - 08:44

    Kim:

    Klinkt gezellig daar bij jullie! hier mogen we nu ook niet klagen over het weer, toch nog een beetje zomer. Morgenmiddag dan ook maar vrij om even goed te genieten van het weer.
    veel plezier met je broers nog deze week en flink genieten! kus en tot snel

  • 30 Augustus 2005 - 20:46

    Willemien:

    Hey elise....je kent me niet..maar ben via via op jouw pagina gekomen....Leuk om al je verhalen te lezen....ben zelf afgelopen zomer in marmaris geweest en heb 2 super weken gehad. Ik zou volgend jaar heel graag in marmaris gaan werken...bij bijvoorbeeld restaurant Den Tol...maar ben vergeten om het adres te vragen/ contactpersoon.....mij vraag aan jou was of je mij kunt helpen om achter het adres te komen....Hoop van je te horen...in ieder geval....nog heel veel FUN en alvast bedankt!!

    x willemien

    willemienvanbentum@hotmail.com

  • 31 Augustus 2005 - 10:03

    Janic:

    Haai meid!
    Zo je maakt zo te lezen meerdere mensen enthousiast met je verhalen! Ik ben ook wel een beetje jaloers op je hoor! Je doet zoveel leuke dingen daar! Dat ga je zeker missen, en het weer ook! :D! Tis hier nu ook 30 graden, maarja, als je dan moet werken is dat minder! Thnks ook voor je berichtje op onze site! Mari is weer terug naar Parijs, dat was ook erg leuk om haar weer even te zien! Wat een super leuk idee, om die cabrio te huren! Haha! Heel veel plezier nog met je broertjes! Spreek je gauw, liefs Janic

  • 01 September 2005 - 17:12

    Carolien:

    De hele familie bijna in Turkije, en ik nog hier, toch iets verkeerd gepland. Nou ja in Noordwijk kom ik je wel een keer opzoeken, misschien kunnen we er dan ook een familieuitje van maken. Ja hier alles prima, gelukkig ook heerlijk weer. De kaart is inmiddels gearriveerd, leuk!Veel plezier nog deze week,

  • 03 September 2005 - 08:59

    Kristian:

    Zo Elise we zijn weer thuis.Het weer is hier ook nog redelijk.Gisteravond alweer getraind, het leven gaat gewoon weer verder.Hou je taai de laatste 2 maand.

  • 06 September 2005 - 17:06

    Bart Pijfers:

    Ha elise, jaja ook met warm weer neem ik initiatief om even achter de computer te zitten. Bedankt voor je snelle reactie op m'n mailtje. Ik lees al je avonturen wel weer op deze site. doegie
    en kom op die 2 maandjes he!

  • 08 September 2005 - 12:35

    Màààrtje:

    He lievie! Hoe gaat het daar gelukkig een beetje rustiger periode! Maar dus ook criminele mensen daar in Marmaris, krijg je alles vergoed? En kun je je oude telefoon nummer weer terugkrijgen? Het einde komt al steeds meer in zicht, ik vind het echt knap van je meid, dat je het al zolang daar volhoudt! Voor mij nog tot 2 oktober, en dan 2 weekjes thuis, en vervolgens op naar Schiphol! Als we weer allebei in NL zijn gaan we alle tijd weer inhalen en veel leuke dingen doen okey! Ik mis je echt hoor meissie! Voor nu veel succes en plezier, en pas goed op je spulletjes ;) Liefs Mari uit Paris

  • 09 September 2005 - 17:51

    Diny Kroezen:

    Hallo Elise,
    Bij ons is lekker plakkerig weer. Wat vervelend voor je dat ze tas hebben gejat, wat zul je gebaald hebben. Hier is alles goed. Anne en Thom zijn weer op school begonnen met frisse moed en David gaat 2 dagen in de week naar Rotterdam naar school.Hou je haaks de laatste 2 maand en nog veel plezier en doe t rustig aan.
    Geniet ze.
    Groetjes fam. Kroezen

  • 15 September 2005 - 09:57

    Laura:

    Haai Elise!
    Voor ons is school weer begonnen..bah! denk nog veel terug aan Marmaris!! vond het echt super! Geniet er dus nog maar volop van, want voor je het weet zit je weer thuis! Suc6 verder met het boek en met je stage ;)
    Kuss van mij

  • 16 September 2005 - 16:59

    Sander:

    Hee Tinio, kun je het nog een beetje volhouden daar zonder je grote broers? Wij hebben in ieder geval een superweek gehad, het was superleuk om je weer te zien! Nou, tot over anderhalve maand. Groeten Sander

  • 17 September 2005 - 10:02

    Oompje:

    Hey Riny!Hier een bericht van je andere broer.Vorige week de foto's bekeken van de vakantie...beetie heimwee.Vooral met het slechte weer hier.Gisteravond nog even in Habana geweest,was weer gezellig.Hou je het nog wel vol zonder ons?We keep in touch

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 175
Totaal aantal bezoekers 51308

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: