hahaaii - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu hahaaii - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

hahaaii

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

04 Augustus 2005 | Turkije, Marmaris

Hai allemaal!!

Hoe gaat het met jullie in het momenteel regenachtige Nederland? Hier gaat alles prima.. en het weer is hier uiteraard een stuk beter dan bij jullie! Het is hier overdag wel heel erg warm.. ongeveer 43 graden, maar goed.. ik ben er nu wel aan gewend! Het is alweer een tijdje geleden dat ik wat op deze site heb gezet he.. heb dan ook weer genoeg te vertellen maar ik weet nooit zo goed waar ik moet beginnen!

Er zijn de afgelopen week 2 families uit Dedemsvaart in Marmaris geweest.. echt leuk om weer even wat 'bekends' te horen!
Het is hier nu echt wel drukker.. echt hoogseizoen kun je wel zeggen! En dan gebeurd er ook echt van alles! Even wat voorbeelden..
Afgelopen dinsdag werd ik gebeld door een hotel die ik wekelijks bezoek. Of ik er gelijk aan wou komen, er waren jongens in het hotel die de Turkse vlag weg hadden gehaald en daarvoor de Nederlandse vlag op hadden gehangen, nouja.. aangezien de Turkse vlag hier heilig is was de politie er ook al bijgehaald. Dus daar stond ik dan met mn goede gedrag die jongens allemaal waarschuwingen te geven, terwijl het opzich wel een grappige actie was. Ik een beetje met die politie communiceren maar dat heeft weinig geholpen want deze jongens hebben 5 uur lang op het politiebureau gezeten.. jaja, zo maak je heel wat mee! Of overboekingen komen ook regelmatig voor.. ook erg fijn!
Of gasten die in het ziekenhuis liggen die je even moet bezoeken. Kan ook allemaal gebeuren tijdens je vakantie natuurlijk!
Morgen ben ik weer lekker vrij en dan ga ik met collega Gijsje naar Fethiye..ongeveer 2uur hier vandaan maar schijnt erg leuk te zijn en daar zitten ook collega's van Oad!
Ik ga weer stoppen.. we gaan zo weer lekker uiteten en vanavond gaan we natuurlijk nog even richting de beruchte Barstreet waar het nachtleven van Marmaris zich bevindt..
Nog 3 weekjes en dan komen Sander en Kris al.. erg leuk! En nog een leuk nieuwtje.. ik heb een kamer in Noordwijk voor mijn tweede stage!!

Zo.. weer genoeg nieuwtjes dacht ik zo! Hebben jullie ook nog leuke nieuwtjes? Die hoor ik graag natuurlijk...
Tot gauw allemaal!!

Veel liefs & een dikke kus Elise

  • 05 Augustus 2005 - 17:37

    Marlies:

    Hee meid!

    Wat leuk dat je weer een stukje op je site hebt gezet! Vind het erg leuk dat ik zo veel van je hoor! Je zit gelukkig al weer over de helft heen! Vind het geweldig dat je allemaal leuke dingen beleefd, maar mis je hier wel! Ik zal je snel weer een keer bellen!

    Hele dikke kus

  • 06 Augustus 2005 - 19:41

    Sandra:

    Hoi Elise
    Dus zo te lezen bevalt het je wel in het lekkere warme Turkije!!Gaaf man, al die dingen die je beleefd!!
    Op de camping is het ook super gezellig, camping helemaal vol, alleen heel erg rot weer!!!
    Succes je laatste maandjes van je stage!!
    Kus Sandra

  • 07 Augustus 2005 - 15:13

    Laura:

    Haai elise!
    Ik heb mn tas al gepakt en ben er al helemaal klaar voor! heb er zin in en zo te zien is het daar heeerlijk weer!
    Ik zie je in Turkije!
    Kuss mij

  • 10 Augustus 2005 - 14:26

    Dorien:

    hey meis.
    hoe is ie met je? Echt leuk om je laatst weer even aan de telefoon te hebben gesproken! het verhaal van die vlag vind ik helemaal grappig. zoiets had ik zelf nog kunnen bedenken.. spreek je snel..

    XDORIENX

  • 11 Augustus 2005 - 08:33

    Kim:

    He Elise!nog een paar weekjes en je grote broers komen langs! wat goed dat je een kamer hebt in Noordwijk. Je maakt wel weer van alles mee daar in Marmaris. Bevalt nog steeds goed allemaal? I hope so. Ik ben nog een week in Italie geweest. Ben afgelopen maandag weer gekomen. Was onverwachts nog een weekje weg. Dus ik mag niet klagen over mijn zomervakantie dit jaar. Eerst Portugal en toen dit nog. Ben al wel weer aan het werk, is wat minder maar ja.. het is niet anders! he tot snel en een dikke kus Kim

  • 11 Augustus 2005 - 23:45

    Carolien:

    Hallo Tinio,Ik zit momenteel in de nachtdienst, Het voordeel is dat het overdag heerlijk slaapweer is.Dat zal daar wel anders zijn. Woensdag is Kris bij ons geweest, zijn we de stad even ingeweest. Nou kalm aan daar in die hitte, dan ga ik me nog even in het zweet werken.

  • 13 Augustus 2005 - 18:23

    Ilse:

    hallo elise.. je maakt nog steeds leuke dingen mee zo te lezen... wy zyn net terug van een weekje zandvoort,was erg mooi. we hebben je nieuwe hotel voor je stage straks ook gezien, mooi hoor.. groetjes van de familie koopman..

  • 14 Augustus 2005 - 11:04

    Janic:

    Heey Elles!
    Alles nog steeds goed daar? Super om laatst die film van je ouders te zien! Nu weten wij ook een beetje hoe jij daar leeft en werkt.. Doe je goed hoor! Is t gezellig met Laura en Claudia? :D! Vast wel! Altijd leuk om mensen uit Dedemsvaart weer te zien lijkt me! En super die kamer in Noordwijk! Kom vaak bij je langs, dat beloof ik! Nou meid, veel succes en plezier nog! Spreek je gauw, dikke zoen (K) Janic

  • 25 Augustus 2005 - 14:31

    Kim:

    He Elise! nog bedankt voor je smsje. Nou nog een nachtje en je twee grote broers zijn er. Errug leuk voor je! geniet van de tijd met ze.

    kus Kim

  • 26 Augustus 2005 - 14:38

    Eke:

    hehey alles goed daar? jullie hebben het nog warmer zie ik wel! jeetje, en ik vind het hier al warm! mis je! dikke knuffel eke

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 51313

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: