Nog een paar dagen.... - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen.... - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen....

Door: Elise Harbers

24 April 2005 | Turkije, Marmaris

Hallo allemaal!! Jaja, nog 2 dagen en dan is het eindelijk zover.. Op naar Marmaris! Wel heel spannend allemaal maar heb er echt zin in! Gisteren hebben we nog even een daverend afscheidsfeestje gehad, wat echt super gezellig was!
Die berichtjes hier op de site vind ik trouwens heel erg leuk, dus ga vooral zo door allemaal.. haha!
Nou. tot het volgende berichtje maar weer, welke waarschijnlijk uit Marmaris komt!!
Veel liefs, Elise

• 24 April 2005 - 15:47

Jeanet:

heeee Elise!
    ik vond het gisteren erg gezellig!! :D Vanavond lekker naar de MAC toe en dan duurt het nog maar heel even.. :( Ik zou je ook erg missen, maar voordat je het weet ben je vlug weer terug :)

Dikke kuss Jeanet

• 25 April 2005 - 11:27

Me:

hey Elise..je hebt een nieuw bericht geplaatst,je hebben elkaar zojuist nog gezien en afscheid genomen,maar dat geeft niet,doe als nog hier een bericht!!Heel veel succes meid,and take good care..op naar een vervolg vanauit Marmaris..hoop van jouw en Kat te horen. Kus Marjan

• 25 April 2005 - 13:32

Robin:

Heyy Elise, heel lang niet gezien hah, maa uhh gwoon nog n keer: Heel veel succes en plzier! Het wordt zker weten een fantastische tijd!
    En we houden iedereens website in de gaten hè?!

Tot over een half jaar..woow dat klinkt vaag..

Liefs Robin

• 25 April 2005 - 18:35

Kerst:

veel plezier nog maals en maak der wat van he. al ist wel erg lang dat jullie weg moeten. liever jullie dan ik. spreek je wel weer eens.

• 26 April 2005 - 12:55

Kristian:

Ha Elise hier het eerste berichtje nu je in Turkije zit.Kreeg net een smsje dat alles goed voor elkaar is.We waren er vanmorgen al om 9 uur weer.Veel succes de eerste paar dagen.

• 26 April 2005 - 20:11

Christine:

Haaa meid! Je zit nu al fijntjes in Turkije! Heerlijk zeg! Hoe ging de reis? Heb je een mooi appartementje! Kben heel benieuwd naar alles:) Op naar een vervolgberichje vanuit marmaris! Meid, nogmaals superveel plezier en succes daar! Veel liefs Christine

• 26 April 2005 - 23:29

Dorien:

Heyy hoi!!
    Hoe gaat het daar? Ziet het er allemaal mooi uit? Ik hou je site in de gaten... heel veel plezier en succes natuurlijk

Kuss Dorien

• 27 April 2005 - 10:53

Janic:

Haai lieverd!!
    Hoe is het daar? Hoe ging de reis? En hoe was het afscheid op Schiphol..? Heb je een beetje een mooi appartement? En heb je al gewerkt..? Hoe zijn je collega's? Zet je gauw wat op de site, ben heel benieuwd!! Tis nu vast even wennen nog, maar meid je krijgt vast de tijd van je leven daar!
    Dikke kus voor jou!! Liefs Janic

• 27 April 2005 - 12:25

Tjerk Prinsse:

Elise, ik wil je een zeer goede tijd wensen in Turkeye! Het wordt zeker een zeer goede ervaring, enne ben je eindelijk af van de kleine wolf, haha.
    xx Tjerk

• 27 April 2005 - 16:11

Gerard En Riet:

hallo Elise
    het eerste bericht vanuit D.vaart naar je tijdelijk nieuwe vaderland. we hoorden al dat de reis erg goed verlopen is. dat is een goede start en geeft vertrouwen voor het verloop van deze prachtig stage als standplaatshostess.ik heb er alle vertrouwen in.Kristian is de gehele middag druk geweest met het schoonspuiten van de tegels om het het huis ziet er keurig uit. alle papieren zijn afgewerkt en verzonden.daar over geen zorgen.tot horen Pa

• 27 April 2005 - 17:40

Karin Kotterink:

He Elise,
    Lekker in Turkije!! nou hoe bevalt het daar?? ik wens je er veel plezier!!
    Groetjes Karin

• 27 April 2005 - 20:21

Marlies:

Hee meid!

Ben je al uitgeweest in Turkije? En hoe bevalt het daar verder! In ieder geval mooi dat het appartement leuk lijkt! Maar je went er vast wel snel!We missen je hier!

Dikke kus