Eerste berichtje uit Turkije!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Eerste berichtje uit Turkije!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Eerste berichtje uit Turkije!!!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

28 April 2005 | Turkije, Marmaris

Hallo lieve allemaal!!

Hier dan een berichtje vanuit Marmaris!! Het gaat hier allemaal goed met me.. Het is allemaal nog wel een beetje wennen maar dat komt vanzelf allemaal wel goed!!
Dinsdag kwamen we aan in Dalaman.. Hier werden we gelijk goed opgevangen.. Vervolgens moesten we nog een uurtje met de bus naar Marmaris! Hier zit dan ook ons appartementje.. Het appartement waar we straks echt gaan wonen (wat klinkt dat raar he... haha) is nog niet helemaal klaar dus volgende week gaan we weer verhuizen! Woensdag werden we opgehaald door de chief-hostess en die ging ons al een beetje inwerken.. een welkomstbijeenkomst, hotelbezoek en wat werkzaamheden op het kantoor.. Lijkt erg leuk allemaal maar wel erg druk! Gisteravond hadden we een etentje met alle reisleiding van Marmaris! Vandaag zijn we op excursie geweest naar Mugla.. hier was een echt typische turkse markt en natuurlijk heb ik hıer een armbandje gekocht.. haha! Morgen gaan we weer op excursie!! We moeten de excursies natuurlijk toch een beetje kennen, want die moeten we straks ook zelf gaan verkopen!! Ik heb trouwens ook een ander nummer straks maar dıe mail ik nog wel ff door! Binnenkort probeer ik wel wat fotos op de site te zetten! Nou.. dit was dan mijn eerste verslagje vanuit het zonnige (!!) Turkije! Ik vind al die berichtjes trouwens super dus ga vooral allemaal zo door!! Tot gauw allemaal! Veel liefs Elıse

  • 28 April 2005 - 17:16

    Kerst:

    mooi dat je zo'n goeie reis hebt gehad. en maar veel plezier jullie eerste weekend daar in verwegiestan.

  • 28 April 2005 - 17:56

    Marianne:

    Wat leuk al die excursies, kun je toch nog even rustig wennen aan alles. En dan straks het echte werk.
    Ik ga vrijdagnacht rond 05.00 uur weg Syb en Chris brengen ons waarschijnlijk.Ben ik wel blij van! heel veel succes , en we blijven berichten he! Dikke zoen Mari

  • 28 April 2005 - 19:52

    Marlies:

    Hee meid wat leuk, je eerste bericht! Mooi dat het je allemaal zo leuk lijkt! weet zeker dat het super gaat worden daar! Ben je al een beetje bruin geworden? Heel veel plezier in Turkije! Dikke kus

  • 29 April 2005 - 08:47

    Pa:

    goede morgen. Elise zit juist achter de koffie bij Wehkamp en kan nog net even tijd vrij maken om een klein berichtje te zenden .hier is alles oke .gister avond jouw mail ontvangen lijkt allemaal erg goed .prima zo
    met koninginnedag verwachten we hier ruim 25 graden dus het kan hier ook nog wel mooi weer zijn niet alleen bij jullie maar dat is voor ons mooi mee genomen. maak er wat moois van .ik moet weer druk aan het werk tot spoedig horen pa.{ps}.jari en mollie zijn de gehele dag op zoek naar jouw.

  • 29 April 2005 - 16:45

    Tha Lorus:

    He lieve chick! Had je mijn smsje nog wel gehad? Het is goed om te horen dat je het naar je zin hebt! Morgen gaan we zeker een borrel op je drinken en zullen we je extra missen! Ik laat snel weer wat van me horen! Hele dikke zoen en dikke kus Laurie en Ben

  • 30 April 2005 - 15:41

    Teun En Carolien:

    Hallo Tinio, Leuk hoor die website blijven we toch een beetje op de hoogte van wat jij aan ons kwijt wil. Nou Rome was geweldig mooi, mooie stad en schitterend weer, Teun is zelfs nog verbrand, nou succes en we houden contact. Ps wat betekenen die rare tekentjes allemaal in jou tekst??

  • 30 April 2005 - 19:33

    Ma:

    hoi Elise, het is zaterdagavond half tienen we zitten voor de tv naar koninginnedag te kijken. Ik heb gewerkt vandaag. alles ok hier. Kristian is naar het dorp,was rustig vanmiddag volgens Raymon Tuin. Heb je een leuke dag gehad? hou ons op de hoogte. groetjes mama.

  • 01 Mei 2005 - 12:35

    Kim:

    He Elise! Klinkt goed allemaal daar bij jou in Marmaris. En hoe vond je het vliegen? Best een ervaring he? Maar gelukkig goed aangekomen en opgevangen! He meid veel plezier en werkse natuurlijk!! kus Kim

  • 01 Mei 2005 - 16:43

    Sandra:

    heey Elise!!dus het bevalt al goed daar?kzit nu bij lekker bij de Kleine Wolf op de receptie, lekker druk, hele camping vol!!fijne tijd daar!Sandra

  • 01 Mei 2005 - 19:53

    Eke:

    dagdag pop!! goh..nu zit je er al weer een tijdje meis! je eerste weekend daar alweer gehad...was het nog wat leuk?? haha ik heb ook wel weer een mooi weekend gehad..maar ja nog 1 en dan moet ik ook alweer weg...btje jammer. maar heel veel succes daar meis!!! en we praten wel weer eens!!! xxxxx

  • 02 Mei 2005 - 10:14

    Pa:

    hallo. Elise hoe is het daar in Marmaris? is de temperatuur al boven de 30graden geweest?en hoe voelde dat aan. zondag was het hier een prachtige dag met warm weer. we vinden dat je maar weinig berichten deze kant opstuurd.komt misschien door de drukke werkzaamheden.maar voor sommige dingen moet je wel eens even tijd vrijmaken. ma is het afgelopen weekend aan het werk geweest Kristian en Sander naar de voetbal en Carolien in Haren dat was dus een rustig weekend.mooi in de tuin zitten lezen en even op de koffie bij oom Herman zaterdag de gehele dag bezoek gehad ben nu weer bij W om dit berichtje te maken.de groeten van hier uit en laat wat van je horen en een poot van de honden.pa

  • 02 Mei 2005 - 17:17

    Jeanet:

    Hee Elise! Hoe is het daar? Al lekker bruin? Hier gaat alles goed... we hebben koninginnedag weer overleeft, was iets rustiger allemaal dan voorgaande jaren! Hoop snel weer wat van je te horen :)
    Kus Jeanet

  • 02 Mei 2005 - 20:04

    Karin:

    He hallo,
    nou alles goed daar? lekker weer?? en leuke excursies? Veel Plezier daar.
    Groetjes Karin Kotterink

  • 02 Mei 2005 - 20:24

    Raymon Tuin:

    Dag Elise, ik hoop dat je een mooie tijd in het voormalige Ottomaanse Rijk zult hebben. Gedraag je wat mij betreft als een ouderwetse missionaris of zendeling en tracht zoveel mogelijk van onze Europese cultuur te verspreiden. Het allerbeste! RT

  • 03 Mei 2005 - 08:15

    Janic:

    Haai meid!
    Hoe gaat het nu? Al veel excursies gedaan? En hoe bevalt het nu? Hoe is het werk? En ga je veel uit daar? Wanneer ga je naar dat andere appartement verhuizen? Heel heel veel plezier en succes nog!
    Dikke zoen Janic

  • 03 Mei 2005 - 09:28

    Mama:

    Hoi, ik zal een kort berichtje sturen, want je hebt weinig tijd hoorde ik.Laat zien dat je pit hebt en laat je niet gek maken. Hou ons op de hoogte groetjes

  • 03 Mei 2005 - 11:54

    Laurie:

    He Pop! We denken veel aan je hoor! Ik zal je binnenkort de foto's even sturen die gemaakt zijn in de corner! Ik hoop dat je het nog steeds reuze naar je zin hebt! Dikke kuss en spreek je snel! Luf yaa -xxx- Laurie

  • 03 Mei 2005 - 15:09

    Dorien:

    heyy hoi!

    hoe meis! Hoe is ie daar? Lukt het bruin worden nog een beetje??? Nou leuk voor jou om te weten, het heeft vandaag de hele dag geregend hier! Hey meis maak er nog een leuke tijd van, en ik hou je site in de gaten!

    XDorienX

  • 04 November 2006 - 11:34

    Bastiaan Van Kamp:

    raymon tuin getraceert op internet haha!!!! geef me een hoeger cijfer voor GS

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 592
Totaal aantal bezoekers 51310

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: