Het wordt hier steeds leuker!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Het wordt hier steeds leuker!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Het wordt hier steeds leuker!!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

05 Mei 2005 | Turkije, Marmaris

Hallo allemaal!!
Hier weer even een berichtje vanuit het warme Turkije! Allereerst allemaal heel erg bedankt voor jullie berichtjes,mailtjes enz.. Super super! Doet me erg goed! Hoe gaat het met jullie?? Met mij gaat alles prima! Het begint hier steeds meer te wennen.. En dat leventje hier bevalt me erg goed! Niet zo standaard als in Dedemsvaart waar je door de week naar school gaat,in het weekend stappen bla bla bla.. Je kent het wel! Hier gaat dat natuurlijk heel anders! Het is hier 6 dagen per week werken en dagen van 12uur lang zijn hier niks!! Wanneer we dan klaar zijn met werken gaan we lekker uiteten want we krijgen bij veel restaurantjes korting! Gisteravond zijn we hier voor het eerst echt wezen stappen samen met collega Karien en Remco! Dit was natuurlijk ook erg gezellig! Vandaag waren we dan ook lekker vrij dus we konden zelfs nog uitslapen! Heerlijk!! Toen we wakker werden zijn we naar de Hamam gegaan, dit is een Turks badhuis.. Super relaxed dus! Toen we hier klaar waren hebben we lekker de hele middag aan het zwembad gelegen dus ik ben ook al best verkleurd (erg belangrijk natuurlijk.. haha) Nouja.. dat was dus ons vrije dagje! İk zal ook nog even wat over het werk vertellen want daarom ben ik hier immers! Afgelopen dinsdag heb ik voor het eerst mn eigen transfer gehad.. Dit houdt in dat je mensen naar de luchthaven brengt enz.. En dan moet je natuurlijk even een leuk verhaaltje vertellen in de bus.. Erg leuk om te doen! Ook ben ik inmiddels verhuist.. Heb nu een super mooi appartementje voor mezelf met een apparte slaapkamer,woonkamer en badkamer! Ook zit er een zwembad bij dit appartement! Heerlijk dus! Owhjaa.. en wat ook erg leuk is, ik heb sinds maandag mn eigen scootertje!! Heb het hier dus nog steeds erg goed naar mn zin.. Natuurlijk heb ik ook wel is momenten dat het allemaal ff wat minder gaat! Vooral wanneer je mensen spreekt en je verteld dat je hier een half jaar blijft.. Dan hoor je reacties van.. Zozo, een half jaar.. knap hoor! En vervolgens zie je deze mensen gewoon weer lekker naar huis gaan.. dan lijkt het me ook wel is lekker om even naar huis te gaan! Maar goed... echte heimwee heb ik gelukkig niet en volgens mij komt dat de rest van de maanden ook helemaal goed!!
Owhja.. en nog even een heeeele belangrijke mededeling voor de mensen die mij willen smsen,schrijven noem maar op heb ik hier nog even wat belangrijke dingen: Eventuele post kunnen jullie sturen naar:
Oad Reizen
Afdeling Reisleiding
t.a.v Elise Harbers, Marmaris
Postbus 20
7450 AA Holten
Voor de duidelijkheid.. Hier kan dus gewoon een Nederlandse postzegel op!!
Mijn nieuwe nummer is: 0905445404581
Smsjes en telefoontjes zijn altijd welkom en er schijnt een een of ander nummer te zijn dat je heel goedkoop kunt bellen naar dit nummer!! Verder is iedereen natuurlijk van harte welkom in het prachtige Marmaris!!

Nou.. dit was dan weer ff een verslagje!! k zou zeggen.. tot de volgende keer maar weer!!

Veel liefs, Elise

Ps: die rare tekentjes kan ik ook niet helpen Carolien.. Dat gaat vanzelf! En wil je miss je mailadres even doorgeven? Ben hem een beetje vergeten namelijk.. Sorry!!

  • 05 Mei 2005 - 19:05

    Me:

    Elise,wat leuk om van je te horen,kblijf natuurlijk via karien op de hoogte, maar verslagen van jou op deze site zijn ook leuk om te lezen!Je bent verkleurd..het kan niet waar wezen,goed veel olie en zalfjes haha;) you know what I'm talkin about. Enjoy your time..and take care. Greetz Marjan

  • 05 Mei 2005 - 19:21

    Ilse:

    hoi elise.. wat leuk om te lezen zeg.. zo kunnen we je toch volgen. druk aan t werk, zo te lezen.. en af en toe genieten! groetjes ilse

  • 06 Mei 2005 - 12:43

    Carolien:

    Hallo,Nou klinkt wel goed jou belevenissen in Marmaris, ben heel benieuwd naar je appartementje misschien kun je wat foto's op de site zetten. Hier alles goed, ook gewoon aan het werk maar gelukkig geen 12 uur achter elkaar. Mijn email is c.harbers@mzh.nl of c.harbers@excite.com,nou tot horens, je zus

  • 07 Mei 2005 - 10:55

    Elly En Nico:

    Ha die Elise!

    Leuk om je verhalen te lezen en fijn dat je het daar naar de zin hebt. Natuurlijk missen we je, even aanlopen en even een praatje enzo. Maar het lijkt ons voor jou fantastisch om deze ervaring op te doen. Natuurlijk gaan door jouw inzet de aandelen OAD flink stijgen. Dat wordt dus een toppositie op de toeristische markt bij het volgende tevredenheidsonderzoek in de reisbranche.
    Maak er een mooie tijd van! We sturen nog wel eens een berichtje als we het volgende verslag hebben gelezen.

    Groetjes.

  • 08 Mei 2005 - 09:55

    Mama:

    even weer een berichtje op deze regenachtige moederdag. ik krijg een beetje heimwee naar het zonnige Turkije. Het weer is hier echt pet. 12gr. en regendan weet je het wel.Ik heb nu een week voorjaarsvakantie. We willen een keer naar Jan en Jozefien, die komen vandaag terug uit Turkije. Je moet de groeten hebben van oom Herman en tante Minie groetjes van pa en mij. Werk ze en geniet ze daar in de Turkse zon.

  • 08 Mei 2005 - 09:55

    Christine:

    Hee meid! Wat leuk om te horen dat t allemaal goed en leuk is!! Wat leuk, ik zie jou daar al mooi op n scootertje rijden! Pas je wel goed op voor dat je niet verbrand;) hah! Ik ga morgen vertrekken allemaal spannend dus! He, nog heel veel plezier en geniet ervan! Liefs Christine (christinebolks.waarbenjij.nu)

  • 08 Mei 2005 - 12:23

    Frank Kleine Broertje Van Jeanet:

    heey elise

    ik hoop dat je het leuk hebt, en daar goed kunt stappen. niet te veel gekke dingen doen daar.
    en vooral geen dingen die ik ook niet zal doen.
    succes daar

    kuss

  • 08 Mei 2005 - 13:16

    Kim:

    He Elise!
    Klinkt goed je verhalen uit het zonnige Turkije! En wat stoer dat je al je eerste transfer hebt gehad! Ging je vast goed af. Hier in koude kikkerlandje is het prutweer. Regen regen en nog eens regen.. nou we wachten het mooie weer gewoon nog even af! kus kim

  • 08 Mei 2005 - 15:43

    Bart En Nienke:

    hallo elise! leuk om zo ff wat dingetjes te weten te komen van jou, enne nog veel plsier de komende tijd..
    groetjes bart en nienke

  • 08 Mei 2005 - 18:00

    Carolien:

    Hallo,daar ben ik alweer, ik dacht misschien staan er alweer nieuwe belevenissen op. Je beleeft ongetwijfeld meer dan ons hier. Als is het natuurlijk altijd leuk om dingen van thuis te horen, dat was voor mij toen wel zo. Vannacht weer werken, dinsdag komen pa en ma langs.Houd je haaks, groetjes, ook van mijn aanstaande ,haha

  • 09 Mei 2005 - 18:14

    Sander:

    Hoi Elise,
    Ik waardeer je bezorgdheid over mijn computer, maar ik kan je verzekeren dat die niet kapot is! Kris en ik gaan as vrijdag naar het reisbureau om een reis te boeken naar Marmaris, heb je al hotels waarvan je zegt; daar moet je absoluut wel of juist helemaal niet naar toe gaan? Hoe is het verder met je? Hier wel een paar leuke weken achter de rug, koninginnedag, bevrijdingsfestival enz. Heb je ook al excursies verkocht? Wat is daar zoal te doen qua excursies? Nou, ik hoor het wel, groeten van je grote broer en houd je haaks!

  • 12 Mei 2005 - 16:12

    Lauriee:

    He lieve elly! Zo te horen heb je het best naar je zin! Hartstikke goed hoor! We missen je toch wel heel erg! Maya, dat is ook logisch! Ik ga het weekend naar ben.. Meis, dikke kuss en ik sms je snel weer!!!

    dikke kuss Laurie love ya

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 146
Totaal aantal bezoekers 51305

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: