Jaja.. weer een berichtje!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Jaja.. weer een berichtje!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Jaja.. weer een berichtje!!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

12 Mei 2005 | Turkije, Marmaris

Hallo lieve allemaal!!

Hoe gaat het daar met jullie in het koude regenachtige Nederland? Hier gaat alles prima! Vandaag heb ik lekker een vrije dag gehad.. en die is natuurlijk heel goed besteed.. we hebben de Marmaris boottocht gedaan.. de hele dag lekker zonnen en af en toe zwemmen in de zee! Heel relaxed! Dus af en toe is het toch wel een beetje vakantie hier! Verder is het echt hard werken.. Afgelopen dinsdag ben ik bijvoorbeeld om s ochtends 06:15 begonnen en ik was s avonds pas om 23:00uur thuis! A.s zondag begint het echte werken.. Vanaf dan heb ik mn eigen hotels die ik ga bezoeken en... dan heb ik voor het eerst de infobijneenkomt voor heel veel gasten.. dat wordt nog ff spannend dus! Nouja.. het gaat hier dus allemaal nog goed! Ook al heb ik zo af en toe ook is wat mindere momenten en daar weten ze thuis alles van af.. haha! De berichtjes op mn site worden volgens mij steeds minder.. Dus allemaal.. ga heeeel veel berichten plaatsen want dat vind ik echt super leuk om te lezen!! Ga nu ff wat fotos proberen te plaatsen.. dus hoop dat dat gaat lukken!!
Tot gauw allemaal!! Heel veel liefs Elise

P.s wou net de fotos erop zetten.. maar kom er tot mijn grote spijt achter dat ik die cardreader vergeten ben.. dom dom! Volgende x beter!!

  • 12 Mei 2005 - 18:14

    Karin Kotterink:

    He hallo,

    Wat leuk om te horen dat het zo goed bevalt. En wat lekker zo'n dagje vrij, dat is Nederland jammer niet zo, ben je dagje vrij is het rotweer! je hebt het daar maar getroffen!! Dus vanaf zondag begint het echte werk!! nou veel succes!!

    Groetjes Karin Kotterink

  • 12 Mei 2005 - 19:43

    Marlies:

    hee meid!
    leuk weer wat van je te horen! probeer je snel weer te bellen? je bent nu online, maar krijgt volgens mij mijn berichten niet meer! ook bedankt voor je mail! weet zeker dat het allemaal goed gaat komen! die 200 mensen kun jij makkelijk aan! Veel zonplezier en hard werken natuurlijk!
    Dikke kus

  • 13 Mei 2005 - 10:36

    Janic:

    Hai lieverd!
    Wat heerlijk zeg zo'n boottocht! En zo jij maakt lange dagen!! Leuk al je verhalen steeds te horen, zo blijven we toch op de hoogte! En ook bedankt voor de mail! Hier gaat alles prima!
    Check je mail ook even!
    Dikke kus (K) Janic

  • 13 Mei 2005 - 13:06

    Dorien:

    Hey hoi
    leuk om te horen dat alles goed met je gaat! Jeetje wel hard werken daarzo.. pff wel even wennen denk ik, maar dat komt allemaal helemaal goed met jou! Zet maar snel weer een verhaal op je site altijd weer leuk om te lezen!

    Liefs Dorien

  • 13 Mei 2005 - 19:21

    Jeanet:

    Heee
    hoe is het?
    hier nog steeds prima, geen grote veranderingen sinds jij weg bent! :D
    Ben je nog steeds verbrand? Werkse nog en veel plezier in de Rembrandt (voor zo ver je daar tijd voor hebt)

    Dikke kusss Jeanet

  • 14 Mei 2005 - 01:30

    Yvonne:

    He meis, vind het leuk om te horen dat het zo goed met je gaat. Het gaat daar helemaal goed komen heb ik het idee!
    Spannend dat je dalijk je eigen hotels moet bezoeken, maar wel super volgens mij. Is het eten er ook een beetje lekker?
    Hier is ook alles nog steeds goed, zit nu al weer 3 weken in de states en dat gaat echt super snel.
    Veel plezier nog
    Liefs Yvonne

  • 16 Mei 2005 - 14:49

    Carolien:

    Hallo, hoe is het daar? Hier alles goed, ben nu ook aan het werk, maar het is lekker rustig, een begrip wat jij op dit moment waarschijnlijk niet kent. Sander en Kris zijn gister bij ons geweest, gingen uiteraard na die tijd naar het C.... je weet wel.Tot Horens, Groetjes

  • 16 Mei 2005 - 16:10

    Camping De Kleine Wolf:

    hee meis!
    hier een berichtje vanaf de kleine wolf. leuk om te lezen dat je het erg naar je zin hebt!
    Hier is het ook erg druk!
    Nou nog heel veel plezier daar in turkije!!!!
    Kus van ons allemaal

  • 17 Mei 2005 - 08:58

    Pa:

    goede morgen Elise.
    het is maandag morgen en tegelijk maar een berichtje richting turkije maken.had je gisteren avond wel in de gaten dat ik met jou zat te chatten?
    met beeld verbinding. men eerste chat bricht.is leuk werk.was het beeld slecht of zag je er moe uit?het was ook al laat op de avond en na een lange dag werken om alle vakantie gangers weer richting holland tekrijgen dat is soms best wel een hele klus. de kranten staan er hier vol van over alle terug vlieg problemen. we moeten ook nog afwachten hoe we 12 juni bij jou komen.we hadden ook via die turkse maatschapij geboekt. maar dat komt vast wel een oplosing voor.
    volgende week begint de verbouwing gaan dan 3 weken bij Sander in wonen. zal bij de volgende post wat foto's zenden kreeg je vast wat idee hoe het allemaal gaat worden,de tuin ligt er weer goed bij en de kippen liggen alle dagen nog 5 eieren.we hebben het er druk mee om ze kwijr teraken.ma is gisteren met de fam. wezen fietsen in twente leuke dag gehad .ondanks het matige weer.als je online bent geef dat even door dan kan ma ook de chat kunst ook leren.de groeten en hou je taai.
    pa

  • 17 Mei 2005 - 09:02

    Pa:

    elise. 12 juni moet 21 juni zijn .een tik foutje. pa

  • 17 Mei 2005 - 10:43

    Renate:

    He meid!
    wat leuk weer een berichtje! :D leuk zeg een boottocht! heerlijk! hoe was de infobijeenkomst? ging het goed? ik hoop het maar, maar ik heb er wel vertrouwen in! ;) jammer dat het niet lukte met de foto's! even afwachten voor ons dus. meis werkse en veel plezier!
    veel liefs en een dikke knuffel Renate

  • 18 Mei 2005 - 11:37

    Diny Kroezen:

    Hallo Elise,
    Hoe is die, in Nederland erg koud en ik begin er steeds meer dan van te balen maar ja we moeten het er mee doen.Vanmorgen met Annike naar de meimarkt geweest waar weining bijzonders was veel kraampje met kettings end, maar t was wel gezellig vrij veel mensen gesproken end. Heb je t erg druk gehad met de problemen rond Unoir Air om de mensen weer retour Nederland te krijgen? Ik wens je nog veel plezier daar en geniet ervan

  • 19 Mei 2005 - 14:25

    Zwolse Courant:

    Van een van onze verslaggevers....

    Uit verschillende bronnen hebben wij vernomen dat camping "de Kleine Wolf" steeds dieper in de schulden raakt. Waar iedereen dacht dat camping "de Kleine Wolf" DE camping bij uitstek was, komt bedrogen uit. Waar ligt dat aan? Dan zullen veel mensen denken. Een van onze verslaggevers is ter plaatse geweest en heeft vernomen dat het niet aan de camping zelf ligt, maar aan een personeelslid die sinds kort op stage is in Turkijke. Deze vrouw(want ja, het is een vrouw) lag kennelijk zo goed in de groep bij personeelsleden en bij de gasten dat iedereen haar mist. De consequenties zijn niet te overzien; personeelsleden die wegblijven en veel lege plaatsen op de camping zelf. Wanneer er zich nieuwe gebeurtenissen omtrent dit verhaal zich voordoen, houden wij u zeker op de hoogte.......
    mk

  • 20 Mei 2005 - 09:33

    Pa:

    hallo Elise.
    daar moest ik wel even van opkijken dat het al in de landelijke pers is door gedrongen dat je in het buitenland verblijft.zie het bericht in de zwolse courant.ik vind het sneu voor de camping.maar het is voor jou misschien een start naar grote roem en bekendheid in de reis wereld.de roddelpers heeft hier soms een groot aandeel in.ik zal m'n best doen om te achterhalen wie hier achter zit.aan de Langewijk gaat alles goed en het weer is alle dagen het zelfde koud en regen .
    tot het volgende bericht.
    pa.

  • 20 Mei 2005 - 12:41

    Mari:

    Ha Lievii
    Hoe is het vermaak je je nog in Turkije, heerlijk dat je op je vrije dag lekker naar het strand kan ;; ben jaloers! Ik hoop dat je het allemaal een beetje vol kan houden want het zijn vast lange dagen! Ik moet me nu weer in me hilton outfit kleden, dus ik hou het voor nu hierbij. toch was kwart voor 8 met de bus naar school niet eens zo erg he:: vergeleken met ECHT werken:: hihi! succes meid dikke kus marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 157
Totaal aantal bezoekers 51312

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: