Hallo hallo!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Hallo hallo!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Hallo hallo!!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

20 Mei 2005 | Turkije, Marmaris

Hoii allemaal!! Allereerst weer heel erg bedankt voor jullie leuke berichtjes! Wordt heel erg gewaardeerd! Hoe gaat het met jullie daar in het koude Nederland? Hier gaat alles nog steeds erg goed! Heb vandaag weer een heerlijke vrije dag gehad..Werd ik vanochtend wakker was het zwaar bewolkt dat zul je natuurlijk altijd zien! Gelukkig werd het in de middag beter dus toen hebben we heerlijk op een terras en bij het zwembad gezeten! Erg relaxed! Gisteravond ben ik weer wezen stappen en dit was natuurlijk ook erg gezellig! Sinds vorige week zondag heb ik mijn eigen hotels die ik bezoek en dit is erg leuk om te doen! Ik maak er wel van alles mee maar dat is juist wel leuk! Ook heb ik afgelopen woensdag mijn eerste welkomstinfo gehad..er was echt een hele grote opkomst meer dan 200 gasten! Dus toen stond ik daar met mijn microfoontje voor een hele groep! Het ging gelukkig allemaal heel goed en na afloop kreeg ik een heel groot applaus..echt super leuk! Verder zijn hier inderdaad nog wat problemen omtrent die onurair..die mag nog steeds niet vliegen natuurlijk! Zijn er al mensen onder jullie die een heerlijk reisje naar het prachtige Marmaris hebben geboekt? Owhja.. en ik wil even een roddel de wereld uithelpen! Ik hoorde dat er verhalen rondgaan dat ik hier in Turkije dikke verkering heb?? Dat is dus niet waar en ik vind het heel raar dat deze verhalen worden verspreid!! Nou..ik ga weer even verder en ik probeer nu echt mijn fotos erop te zetten dus jullie zullen het resultaat vanzelf wel zien!! Tot gauw allemaal en veel liefs Elise

Ps ook heel erg bedankt voor jullie leuke kaartjes brieven en fotos! Echt heel leuk om hier post te ontvangen dus ga vooral zo door zou ik zeggen!!

  • 20 Mei 2005 - 20:25

    Jeanet:

    Heee Elise! Wat leuk, alweer een berichtje!! :D Ik ben erg benieuwd naar de foto's haha nu maar hopen dat het lukt om ze erop te zetten :) Hier is nog steeds alles rustig en van alles wat hier wel gebeurt blijf jij op de hoogte!! haha :p

    Kus Jeanet

  • 21 Mei 2005 - 09:24

    Marjolein:

    He elise,
    Wat ontzettend leuk om al deze berichten op je site te lezen! Ik was de site vergeten, dus vandaar dat dit de eerste keer is dat ik er op kom! Maar heel leuk om te lezen wat je daar meemaakt en hoe het met je gaat. En wat een leuke foto's zeg! Is leuk dat je dan een idee krijgt! Wat knap van je dat je voore en groep van 200 mensen hebt gepraat! ZO te lezen leer en doe je daar echt veel! heerlijk dat als je vrij bent je lekker naar het zwembad kunt en andere leuke dingen kunt doen! nou meissie, heel veel succes met werken en geniet ervan! veel liefs, marjolein

  • 21 Mei 2005 - 10:00

    Bas Winters:

    Dag Tiny, sorry Erwin bedoel ik, ik bedoel ELISE! Erg leuk om nou eens bij een bericht achter te laten. Zorg maar voor nog meer foto's als dat lukt, erg leuk. Veel plezier nog.
    Laterrr

  • 22 Mei 2005 - 09:35

    Mike:

    hello ı am mike (muharrem) ı work at gizem restaurant in marmaris next time ı hope you vizit me ı want to meet with you take care xxx

  • 22 Mei 2005 - 12:29

    Carolien:

    Leuke foto's hoor,vooral waar je opstaat in je OAD pakje. Hier alles goed, vandaag prachtig weer voor de verandering. Nou veel plezier maar weer, en tot horens, Groetjes
    p.s. Wie is Mike?? Vaag berichtje,toch verkering?? haha

  • 22 Mei 2005 - 18:13

    Hannie:

    Hey meissie.. Het is eindelijk gelukt om op je site te komen. Mijn vader heeft geholpen. Hoe gaat het met je meissie.. Ik hoorde dat je deze week wat minder leuke dingen had meegemaakt.. Vervelend hoor! NOu zoals je weet is mijn scriptie afgekeurd en ben ik heel druk, dus ik maak weinig mee.. Nog 2 weken en dan ben ik klaar.. Ik zal wel verdrietig zijn als je niet bij mijn examenfeestje bent. Maar als je terug komt geef ik gewoon nog een feestje! Meissie doe rustig aan en ik zet gauw weer een berichtje op je site! echt leuk!
    Love you
    Dikke kus en knuffel Hannie

  • 22 Mei 2005 - 18:16

    Hannie:

    Hey meissie.. Het is eindelijk gelukt om op je site te komen. Mijn vader heeft geholpen. Hoe gaat het met je meissie.. Ik hoorde dat je deze week wat minder leuke dingen had meegemaakt.. Vervelend hoor! NOu zoals je weet is mijn scriptie afgekeurd en ben ik heel druk, dus ik maak weinig mee.. Nog 2 weken en dan ben ik klaar.. Ik zal wel verdrietig zijn als je niet bij mijn examenfeestje bent. Maar als je terug komt geef ik gewoon nog een feestje! Meissie doe rustig aan en ik zet gauw weer een berichtje op je site! echt leuk!
    Love you
    Dikke kus en knuffel Hannie

  • 22 Mei 2005 - 20:17

    Tante Agnes:

    Hallo Elise, hier een berichtje uit de Pollen. We hebben net je mooie foto,s bekeken, prachtig daar. En een mooi pakje van oad, dat staat je mooi. Je vader en moeder zitten hier achter de koffie en ik dus achter de computer. Is het hard werken daar. erg ongeregeld zeker. veel succes en tot horens, wij blijven op de hoogte . groetjes uit de pollen. doeiii

  • 23 Mei 2005 - 16:39

    Teun:

    Hoi Elise, nou ik moet zeggen, petje af hoor. Net in turkije en nu al zoveel te doen, ik denk dat je je stage wel even anders had voorgesteld, dan direkt met al deze problemen opgescheept te zitten. maak je nou ook veel vervelende dingen mee of zijn de gestrande touristen allemaal vol begrip? Als ik het allemaal zo hoor (en zie) gaat het je over het algemeen goed af. Staat je leuk trouwens zo'n scooter. Nou geniet er nog maar even van.
    Groeten Teun.

  • 23 Mei 2005 - 16:50

    Telegraaf:

    Van een van onze verslaggevers....
    Nederlanders trekken massaal naar Marmaris.
    Reisbureau's die overuren maken, overvolle vliegtuigen met alle gevolgen van dien en dat allemaal om een blik te werpen op de vrouw die iedereen gelukkig maakt. E. Harbers, woonachtig in het plaatsje Dedemsvaart, is gekozen tot "hostess van het jaar 2005". Ook al is zij er nog maar een aantal weken, zij heeft nu al menig hart sneller doen laten kloppen, zowel bij het mannelijk- als het vrouwelijke geslacht, van jong tot oud. Ervaren collega's staan versteld van de werkzwijze van E. Harbers. "Ongelooflijk hoe zij alles voor elkaar krijgt, om jaloers op te worden"! Zo zegt iemand die niet met naam in de krant wil."Zij is sociaal, staat 24 uur klaar, houdt van gezelligheid en is erg flexibel ingesteld". Zo ziet u maar, was Dedemsvaart bekend om de tuinen van Mien Ruys, nu hebben ze er een nieuwe beroemdheid bij. Mocht u nog een reisje willen boeken naar Marmaris, houdt u er dan rekening mee dat de komende maand elk vliegtuig richting deze badplaats vol zit. mk

  • 24 Mei 2005 - 08:51

    Atine:

    Hey Elise! Ben je inmiddels een beetje gewend? De foto's zien er echt super gaaf uit!! Daar kunnen we hier wel jaloers op worden. Ik hoop dat je een hele fijne tijd zult hebben en maak er wat moois van!!!!!!

    Groetjes Atine

  • 24 Mei 2005 - 18:12

    Je Zus:

    Hallooo,Alweer in het Gizem restaurant geweest?? jaja, gezellige restaurantjes waar je met korting kunt eten, met heeeeel vriendelijk personeel, nou je de omgang met de lokale bevolking gaat je zo te lezen ook al goed af, misschien dat de Telegraaf over een half jaar bericht geeft, van overvolle vliegtuigen richting Nederland ,om de hartenbrekende hostess weer te zien, hahaha

  • 24 Mei 2005 - 19:49

    Renate:

    he harpje!!
    Heel leuk om weer een bericht van je te lezen! ook namens mij een applaus :D:D heel goed dat je dat kan en durft! ik vind die fotos echt super om te zien haha die met dat scootertje en dat pakje heerlijk! whaha! Mis je ons ook al een beetje? je bent al een maand weg nu he?
    ik ben blij als je terug bent :D hihi
    heel veel plezier nog en werkze en tot gauw horens maar weer :D
    love you
    dikke zoen en liefs Renate

  • 25 Mei 2005 - 09:51

    Leny Leytens:

    hallo Elise, hoe is ie kun je het wel redden met al die turken, ze zijn dol op blonde meisjes (jong volwassenen)bedoel ik heel veel groeten van mij en de rest van de fam. Ik mail de volgende keer wel wat meer wamt je moeder heeft haast.

  • 25 Mei 2005 - 10:43

    Raymon Tuin:

    Waarde Elise,ik heb je 'logboek' net aandachtig bestudeerd. Leuk! Heb je al veel boeken gelezen over de geschiedenis van het voormalige Ottomaanse Rijk? Tip: in 1453 viel Constantinopel (nu Istanbul) in handen van de moslims. Het Oost-Romeinse Rijk hield definitief op te bestaan. Ik vind het persoonlijk een van de ergste jaartallen uit de hele geschiedenis, maar de Turken zijn er vast blij mee. Wil je een wit voetje halen, vermeld dan dit jaartal! Groeten van Raymon.

  • 26 Mei 2005 - 14:52

    Christine:

    heee meid, super leuk om te horen dat t goed gaat! Echt leuk werk wat jij moet doen zo te horen! Ook al mooi bruin geworden? Hier in t zuiden van Frankrijk gaat ook alles prima, nog wel erg rustig op de camping, maar daar komt volgende week verandering in.. Ik hou je site in de gaten! Liefs Christine

  • 26 Mei 2005 - 16:55

    Hannie:

    Hey lieve elsie!!

    Hoe gaat het met je? Ik lees dat je behoorlijk wat fans hebt hier vanuit Nederland.. Dat gaat wel goed meid. Houd je het vele werken nog een beetje vol.. Ik vind het echt veel hoor, en jullie zeiden altijd dat ik is wat minder moest werken... nou dit wat jij doet zou ik volgensmij niet kunnen. Ik vind het super knap van je.. Ik vind het geweldig dat je dit doet! Ik ben soms best stiekem een beetje jaloers op alle ervaringen die jij nu opdoet!! Alleen ik mis je wel.. NOg even een mededeling het is hier vet warm op dit moment. Marlies en ik zijn vanmiddag al mooi verbrand. Verder ben ik erg druk met school. Nog een week en dan word het beter, en dan ga ik een hele lange brief voor je schrijven. Even lekker alle roddels doornemen haha. Ik heb al wat dingen in mijn agenda staan die ik je moet vertellen hihi dom he? Succes meid!

    Dikke kus Hannie
    Love you!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 123
Totaal aantal bezoekers 51314

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: