Merhaba!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Merhaba!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Merhaba!!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

26 Mei 2005 | Turkije, Marmaris

Merhaba, jaja spreek al een aardig woordje Turks, haha! Hoe gaat het daar bij jullie? Hier gaat alles heel erg goed! Ik hoorde dat het nu bij jullie heel mooi weer is? Nou.. hier heeft het vandaag voor het eerst geregend, vreselijk!! Daar reed ik dan met mn scootertje door de regen! Hopelijk is het morgen beter want morgen ben ik weer lekker vrij! Afgelopen week weer een drukke week gehad en heel veel rare dingen meegemaakt.. maar dat zal ik niet allemaal op de site vermelden!! Vanaf zaterdag mag de Onurair weer vliegen dus dat scheelt hier een hoop werk.. dus dat is wel erg lekker! Jullie berichtjes worden nog steeds heel erg gewaardeerd.. doet me echt goed! En jullie hebben mijn fotos allemaal gezien? Haha, leuk! Ik zou er binnenkort nog wat proberen op te zetten maar heb nog helemaal niet zoveel fotos gemaakt! En Maurice, ik neem aan dat jij de journalist van de Telegraaf etc bent? Leuk hoor!! Haha!
Nou.. ik ga weer stoppen en ik ga weer stoppen!! Tot gauw allemaal en zijn die reisjes Turkije al geboekt??

Veel liefs vanuit Turkije!

  • 26 Mei 2005 - 18:18

    Marlies:

    Hee meid!

    Echt super dat je zoveel van je laat horen! De brief laat ik zo snel mogelijk aan iedereen lezen! En de post van mij naar Turkije is ook weer onderweg! Hoop voor je dat je morgen lekker kunt zonnen, kun je je strandtas ook nog eens gebruiken! haha..Die foto's zijn echt super om te zien, dus nog meer foto's maken! Ik mis je hier al echt wel! Maar heel veel succes nog! Vind het echt top dat je dit doet!

    Hele dikke kus

  • 26 Mei 2005 - 21:30

    Kristian:

    Ha Elise hier weer een berichtje van een op dit moment teleurgestelde grote broer.Vanavond weer verloren,volgende week begint de na-competitie en dat kan alles nog goed maken.Maar dat zal je allemaal wel heel interessant vinden....Gelukkig dat Onurair weer gaat vliegen. Sander en ik gaan dit weekend onze reis boeken!Doe het kalm aan daar.Tot spreeks.

  • 28 Mei 2005 - 16:20

    Janic:

    Haai schat!
    Leuk dat we zoveel van je horen! Blijven we goed op de hoogte.. :D
    En helemaal tof dat ik laatst ff had gezien op msn, voor de webcam! Het gaat gelukkig helemaal goed met jou! Tis wel hard werken he? Maar daar wordt je hard van :D Haha! Heb je een lekkere vrije dag gehad gister? Meid, fijn weekend nog! Heel veel succes nog met alles, en vermaak je! Dat gaat vast wel lukken! Wij gaan vanavond naar Zak! Nou dikke kus voor jou, liefs Janic

  • 28 Mei 2005 - 20:26

    Sander:

    Hee Elise,

    leuke foto's zet je op je site! Kris en ik hebben twee opties genomen op een reis vanmiddag. Op 26 augustus voor 8 dagen of op 27 augustus voor 11 dagen, zodra we weten wat het wordt, laten we dat even weten! Volgens mij bevalt het je elke dag beter daar of niet? groeten Sander.

  • 29 Mei 2005 - 13:04

    Jeanet:

    heee elise!
    hoe is het daar? Hier is eindelijk ook mooi weer :D Al begint het zonnetje nu langzaam te verdwijnen haha
    veel succes nog met werken en we spreken elkaar snel weer op msn :D

    Kus Jeanet

  • 29 Mei 2005 - 18:46

    Jose:

    hallo elise,zo te horen en te zien gaat het goed met je in het zonnige land.Ik wens je nog veel plezier,en je krijgt natuurlijk ook de groeten van hier! groeten van jose

  • 30 Mei 2005 - 08:06

    Marijke Bangma:

    Hé Elise,

    Karien heeft je site even gepromoot in haar berichtje. Dus besloot ik maar even een kijkje te gaan nemen. Zo te horen hebben jullie het prima naar je zin! Heel veel succes en plezier nog en de groetjes aan Karien & Esther hè?!

    Liefs,

    Marijke.

  • 30 Mei 2005 - 17:21

    Kim:

    He Elise!
    even een berichtje uit het regenachtige dedemsvaart! Lekkere vrije dag gehad? wat heb je gedaan? Hier gaat alles zijn gangetje. Nog 4 weken werken en dan ga ik een week naar de zon! goed vooruitzicht dus!
    he meissie werkse en tot snel!

    kus

  • 30 Mei 2005 - 18:58

    Diny Kroezen:

    Hallo Elise,
    Fijn dat t je daar goed bevalt ondanks t harde werken. Leuk je verhalen te lezen wat je zoal meemaakt. Na een zeer warm weekend vandaag een koude en nat geweest en dat verveelt gelijk. Anne gaat morgen op Ardennen kamp en is druk aan t inpakken.
    Meisie, nog veel plezier en groetjes van ons allemaal.
    Doei

  • 30 Mei 2005 - 19:10

    Heleen En Carolien:

    He die elise!!!

    Net even op je site gekeken, dat ziet er allemaal goed uit zeg.
    Ik hoorde al van carolien dat je het goed naar je zin hebt daar... Zelf voor groepen van 200 man draai je je hand niet meer om.. Goed man!!
    Enne dat mooie gele outfitje staat je ook wel heel goed hoor. Hoe staat het met de turkse mannen, hebben die je al het hof gemaakt ;-)!!! Nou ik zou zeggen geniet nog even van al het moois daar, en heel veel werkvreugde...

    Groetjes heleen en carolien

  • 01 Juni 2005 - 18:22

    Hannie:

    Hey Elsie,
    Hier even weer een berichtje van mij. Ik ben net klaar met mijn eindpresentatie en nog een eindopdracht. Ik moet nu nog 1 verslag maken en nog 2 toetsen en die afstudeerscriptie nog inleveren en opnieuw maken. Dat word dus weer wat beter... Gelukkig gaat het goed met je! dat doet me echt goed om te horen!! Doe jij wel rustig aan en geniet van je vrije dagen..

    Tot gauw!

    love you! dikke kus Hannie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 122
Totaal aantal bezoekers 51307

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: