Hallo!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Hallo!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Hallo!!!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

30 Mei 2005 | Turkije, Marmaris

Hallo allemaal!! Hier weer een berichtje vanuit Turkije! Allereerst weer bedankt voor jullie berichtjes, kaartjes, foto's, mailtjes en brieven enz!! Top!
Hier gaat alles nog erg goed! Het bevalt me zo goed allemaal en ben echt blij dat ik voor deze stage heb gekozen.. alle ervaring die ik hier op doe en alles wat ik hier leer, dat is nu volgens mij al meer dan die 3 jaar school!

Afgelopen zondag heb ik weer een info gedaan, toen moest ik het excursie gedeelte doen.. maar dat is echt moeilijk! Je moet alsware echt een verkooppraatje houden, maar dat nam ik iets te serieus.. bij alles gaf ik aan dat het zo leuk was en zeker de moeite waard is.. haha! Volgende keer toch maar weer het algemene gedeelte want dat ging echt een stuk beter!

Afgelopen zaterdag was ik op de luchthaven, zat ik in de bus terug zaten er ineens mensen uit Dedemsvaart naast me!! Dat was echt leuk.. en ben weer helemaal op de hoogte van alle gebeurtenissen in en rond Dedemsvaart, moet zeggen dat dat vrij weinig was maar goed.. haha! Over 3 weken komen vaders en moeders al.. ook erg leuk!! En Sander en Kris hebben hun reisje ook al geboekt geloof ik.. nog meer liefhebbers??
Morgen heb ik m'n eerste nachtvlucht.. lekker om 12 uur 's nachts nog even naar de luchthaven.. dat is dus wat minder maar goed... daarentegen kan ik de andere dag wel lekker uitslapen!

Dit keer weer geen foto's, want van foto's maken komt eigenlijk vrij weinig!

Nou.. tot de volgende keer maar weer!!

Heel veel liefs Elise

  • 30 Mei 2005 - 19:48

    Jeanet:

    heee wat grappig! Zat me vandaag toevallig net af te vragen of je er al bekenden tegen was gekomen... haha Er zullen vast nog wel meer bekende gezichten deze zomer naar marmaris komen! :D Wat fijn voor je dat je in iedergeval geen spijt hebt van deze keuze.. En vooral als je het naar je zin hebt gaat de tijd enorm snel!! Zoals ik al eens zei 'voor jou gaat de tijd waarschijnlijk sneller als voor ons!' :D Nou tot snel!
    Kus Jeanet

  • 01 Juni 2005 - 13:49

    Renate:

    He harpje
    Ik ben blij dat het je daar zo goed bevalt!!
    wat leuk dat er mensen uit dedemsvaart bij jou in de bus zaten! mijn buren gaan ook binnenkort heen! bonsjes heetten die! wie weet zie je die ook nog wel! dat zou grappig zijn! hoe was je eerste nachtvlucht?
    ik hoop dat je gauw wel weer foto;s op deze site zet want dat vind ik echt super leuk om te zien! hopelijk horen we weer gauw wat meis. Miss you!!
    dikke zoen en veel liefs Renate

  • 03 Juni 2005 - 12:38

    Marianne:

    Hi Ellis;
    Gelukkig bevalt het zo goed daar ben ik blij om.. valt het allemaal toch nog mee haha. Wat vervelend van dat ongeluk met de vrouw, echt vet erg. Hoop dat jij er geen nachtmerries van hebt! Hier in Paris gaat het allemaal wel,we moeten verhuizen naar een andere flat, dit is nu al vrijwel zeker helemaal geen zin in! Net een beetje een eigen plekje met wat vrienden in de flat. Die andere plaats heeft een rechtstreekse bus dat is het enige voordeel. De omgeving daar wordt er niet bepaald beter op :(. Parijs is mooi voor als je alle mooie plaatjes bezoekt, maar er toch echt inleven is heel anders! Het werk gaat steeds beter we krijgen steeds meer dingen te doen, check in / out; paar keer doen en dan lukt het wel ;) Nou veel succes meid, komt een drukke periode aan daar denk ik:: Hier ook, deze maand is er 2 week een show met het nieuwste van het nieuwste qua vliegtuigen::: hotel is overvol ::: laat ze maar komen! Tot gauw en veel succes dikke zoen mari

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 82
Totaal aantal bezoekers 51306

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: