Berichtje en.... fotos!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Berichtje en.... fotos!!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Berichtje en.... fotos!!!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

03 Juni 2005 | Turkije, Marmaris

Heey allemaal!!

Jaja.. het is weer even tijd voor een berichtje! Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles goed! Het weer is inmiddels weer beter geworden gelukkig, want het was de afgelopen week steeds wat bewolkt! Vandaag was wederom mijn vrije dag dus dat kwam natuurlijk erg goed uit! Ik lag vandaag dus weer heerlijk op het strand en na afloop heb ik gewinkeld van mijn eerste loon.. haha erg belangrijk!! Gisteravond dacht ik lekker op stap te gaan, maar toen werden we tegen een uur of 8 gebeld dat we naar kantoor moesten komen.. er was een vluchtwijziging gekomen.. Mensen die vandaag eigenlijk om 3uur naar de luchthaven zouden worden gebracht om naar huis te gaan, moesten we gaan inlichten dat dat vannacht 3uur werd! Natuurlijk konden we niemand bereiken, want alle gasten gingen hun laatste avond natuurlijk nog even goed besteden! Uiteindelijk is het gelukkig allemaal goed gekomen..
Ik heb vandaag ook weer even wat fotos gemaakt en die ga ik zo natuurlijk ook even op deze site plaatsen!
Nouja.. voor de rest is alles hier nog hetzelfde eigenlijk! Het gaat nog steeds goed allemaal en natuurlijk mis ik jullie wel!! Tot het volgende berichtje maar weer!!

Veel liefs Elise

PS. die fotos plaatsen lukt niet helemaal! Heb er dus maar 2 kunnen plaatsen.. volgende keer beter!

  • 05 Juni 2005 - 12:09

    Marlies:

    Hee meid!

    Leuke kleren heb je gekocht hoor! Je eerste loon moet zeker goed besteed worden! Wel geluk dat je op je vrije dag mooi weer had! Hier is het niet zo mooi weer! Afgelopen weekend summerdance, was wel gezellig! Ik mis je hier wel hoor!Hoop snel weer wat van je te horen!
    Dikke kus

  • 05 Juni 2005 - 14:54

    Janic:

    Haai meid!
    Leuk hoor die foto's! En leuke kleertjes! :D
    En valt het loon een beetje mee? Of is het toch wel op je geld letten, zo op jezelf!? Vast wel.. Wat heerlijk zo op je vrije dag op het strand liggen! Je bent vast al een negertje! Wij missen jou ook hoor! Maar goed, als je weer terug bent gaan we het allemaal inhalen! Leuk om steeds je verhalen te horen, ga zo door!! Dikke zoen liefs Janic

  • 05 Juni 2005 - 15:02

    Teun En Carolien:

    Hallo,We zijn net terug van een weekendje zeilen, was heel leuk. Het weer had mooier gekund, maar we hielden het droog, en er was in ieder geval genoeg wind. Ik zag dat je had gebeld, probeer gerust nog eens, lijkt me leuk. Relaxte foto's trouwens en geinig rokje.
    Nou tot horens, doei

  • 06 Juni 2005 - 09:43

    Jeanet:

    heeee!
    alles gaat goed daar zo te horen.. :D
    Hier ook, dit weekend was summerdance en was wel gezellig. Hoop je snel weer te spreken op msn! Is alweer een tijdje geleden he!!?!

    dikke kusss Jeanet!

  • 07 Juni 2005 - 13:52

    Marjolein:

    He meis,
    Wat een leuke foto's zeg! ik vind het ook erg leuk om je kamer te zien! het ziet er groot uit, lekker hoor! En het strand ziet er ook erg aantrekkelijk uit! heerlijk! Maar je hebt het zo te horen wel druk. Ik kan me voorstellen dat je smos echt helemaal kapot bent! heb je over hte algemeen leuke mensen waar je mee moet werken? En heb je ook al leuke meiden ontemoet? nou meid, succes met alles! liefs , marjlein

  • 09 Juni 2005 - 17:07

    Jeanet:

    heee wil nog even 1 ding zeggen: Wat lijkt me dat geweldig om in de hangmat in het zonnetje te liggen zeg! :D

  • 09 Juni 2005 - 17:48

    Sander:

    Hee Tinio, ziet er wel lekker uit daar... lekker in het hangmatje. Heb je wel tijd om te relaxen? Heb je Henk van Zwol al weer gesproken? Doe hem de groeten van me. Echt toevallig! Groeten,
    Sander

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 104
Totaal aantal bezoekers 51308

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: