Tijd voor een berichtje!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Tijd voor een berichtje!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Tijd voor een berichtje!!

Door: Elise Harbers

11 Juni 2005 | Turkije, Marmaris

Hallo allemaal!!

Hier weer even een berichtje vanuit Marmaris! Hoe gaat het met jullie? Hier gaat alles nog erg goed! Ik zal weer even een kort verslagje van mijn week uitbrengen! Afgelopen week was het weer een drukke week en alle normale werkzaamheden zoals normaal werden dus gedaan! Maandag hotelbezoeken, disndag naar de luchthaven, woensdag de informatiebijeenkomst en s avonds weer hotelbezoeken! Donderdag hotelbezoeken en s middags alle administratie bijgewerkt. Woensdagavond hebben we hier natuurlijk even voetbal gekeken, ook al was het niet echt een belangrijke wedstrijd, de sfeer zat er toch goed in!! Dat was dus een gezellig avondje en na afloop zijn we uiteraard even op stap geweest om de 'overwinning' te vieren.. jaja, dat was een goede reden dus! Donderdagochtend was het even moeilijk om eruit te komen, maar als je dan weer eenmaal aan het werk bent gaat het ook wel weer goed! Donderdagavond zijn we weer even wezen stappen, want de vrijdag is mijn vrije dag natuurlijk! Deze was ook alweer volgepland, want vrijdag zijn we wezen raften op de Dalamanrivier! Echt super gaaf!! 's Ochtends werden we al vroeg opgehaald want het was nog wel een stukje rijden! Eenmaal aangekomen kregen we allemaal instructies,ons zwemvest en natuurlijk een helmpje..haha! Toen gingen we de bergen in en vanaf daar gingen we de rivier op.. Echt een geweldige ervaring! Het begin ging nog vrij rustig maar hoe verder we de rivier op kwamen des te steiler het werd! We zijn een keer omgeslagen en dit was echt heel eng! Ik zat echt onder die boot en dacht maar een ding.. 'Zo snel mogelijk naar boven' maar dat duurde eerst even.. Nouja,ik heb het weer overleeft..haha! Volgende week vrijdag ga ik de paardensafari doen,schijnt ook erg leuk te zijn! En die vrijdag daarop zijn vaders en moeders Harbers hier al en dan gaan we natuurlijk ook wat leuks doen!
Sander en Kristian..bereid jullie er maar vast op voor trouwens,want als jullie hier zijn gaan we ook raften!!
Ik ben vanmiddag lekker vrij.. ik had vanochtend een informatiebijeenkomst.. (helemaal alleen) dus dat was erg leuk om te doen en vanavond moet ik naar de luchthaven!
Nou.. dit was weer even een verslagje van de belevenissen van Elise in Turkije!!
Tot de volgende keer maar weer!!

Veel liefs, Elise

• 11 Juni 2005 - 18:25

Marlies:

Hee meid!

Leuk dat je het zo naar je zin hebt daar! Geweldig om allemaal leuke dinge te doen! Wel fijn dat je ouders volgende week komen! Veel stapplezier nog! En ik mis je!

Dikke kus

• 11 Juni 2005 - 19:13

Carolien:

Nou, het klinkt met recht als een werkVAKANTIE,dus volgende week een paardensafari!!! Moet opeens denken aan die avond dat we even naar Kim's paard gingen kijken hahaha, maar goed dit zijn natuurlijk Turkse paarden dus dat zal wel meevallen hahaha. Nou we horen wel weer, enne vergeet je niet in te smeren, getuige de foto's met ietwat rode schoudertjes

• 12 Juni 2005 - 11:22

Sander:

Hee Elise,

Raften; klinkt goed, gaan we zeker doen als we bij je komen. Dus volgende week paardensafari? Misschien is het wel leuk om wat foto's te maken voor het paardenclubje??!!

• 12 Juni 2005 - 14:23

Janic:

Hai Meid!
    Haha, jaa je moet zekers foto's maken voor ons paardenclubje! :D Ben jaloers op je meid, wat een leventje soms! je hebt t wel druk maar doet ook zoveel leuke dingen! Jij zit daar gewoon met een coctail op het strand, heerlijk!! Meid, geniet er van! Tis zoweer oktober/november dat je hier in het koude Nederland zit! Tis hier nog steeds zulk raar weer. Ik heb je een kaartje gestuurd, dus houd je post maar in de gaten! Dikke zoen liefs Janic

• 12 Juni 2005 - 16:06

Marlies:

paardenclubje:D

• 12 Juni 2005 - 16:33

Dorien:

heyy meid hoe is ie? Zo te horen aan de verhalen gaat het nog steeds allemaal goed. en als ik die verhalen zo lees wordt ik erg jaloers :P ook super leuke foto's. vooral zo doorgaan! Hier is het weer nog steeds 10 x niets ik zit nu echt op een zonnetje te wachten wil natuurlijk ook wel een keer bruin worden!! Veel plezier nog!

XDorienX

• 12 Juni 2005 - 20:37

Kristian:

Ha die Elise!Dedemsvaart naar de finale!!!Donderdag spelen we tegen ABS en daarna een weekend uit met het 1e!Zeg dat maar tegen Henk van Zwol.Dus het paardenclubke wordt nieuw leven in geblazen?Mooi werk.Doen Janic en Marlies ook weer mee?

• 13 Juni 2005 - 08:53

Een Langewijk 238 In De Gaten -houder:

Wanneer u dacht dat de fam. Harbers aan de Langewijk 238 rustig ging zitten afwachten op de terugkomst van "dochterlief" uit Turkijke, komt wederom bedrogen uit. De hele fam. is op stel en sprong vertrokken en gevlucht richting de Jonkerswijk. Wat er aan de hand is aan de Langewijk is voor iedereen volstrekt onduidelijk. Vrachtwagens rijden afgeladen naar de Langewijk 238, om vervolgens weer leeg te vertrekken. Af en toe ziet men de blauwe Passat van de fam. Harbers er staan, of de Zwarte Volkswagen of rode Opel Astra van een van de lieftallige zoons. Ook wordt er regelmatig een grijze Skoda in de buurt van 238 gezien. Signalementen van deze 2 personen: man, rond de 30 jaar, tussen de 175 en 185 lang, normaal postuur en kijkt een beetje Grunnings uit. De tweede is een vrouw, ook rond de 30 jaar, tussen de 165 en 170 lang, normaal postuur en kijkt minder Grunnings uit. Wanneer u deze 2 personen denkt te kennen of weet waar ze wonen, onderneem dan zelf geen actie maar neem contact op met de plaatselijke politie of bel naar 0900-8844, maar u kunt natuurlijk ook anoniem reageren, via Meld Misdaad Anoniem. Nog even terugkomend op 238, vrachtwagens rijden dus volgeladen heen en rijden weer leeg terug, wat is hier aan de hand? Buurman Dries die weet het wel:" Ze zijn met een speciale verbouwing bezig, wanneer Elise terugkomt uit Turkijke, moet ze zich meteen weer thuisvoelen, daarom hebben pa en ma Harbers besloten om het hele huis te verbouwen in Turkse stijl. Het kost wat, maar dan heb je ook wat" aldus buurman Dries. Wanneer ik Gerard zie en vraag wat er toch aan de hand is aan de Langewijk, krijg ik het volgende antwoord:" Wij hebben als familie besloten om geen commentaar te geven over dit gebeuren en daar houden wij ons ook aan, en als je mij nou wilt excuseren, Riet heeft de eerste nieuwe aardappels in de pan zitten, na al die toestanden over wat er hier zal gebeuren aan de Langewijk, heb ik daar nu echt trek in". mk

• 14 Juni 2005 - 10:57

Renate:

he lieverd!
    wow wat super klinkt dat allemaal zeg!! die fotos zijn erg leuk! ziet er super mooi uit dat strand en dat water waar je op raft! geweldig! je ziet er ook al mooi bruin uit! meis geniet er nog maar lekker van!! heel veel plezier! miss you!
    dikke kus en liefs Renate

• 14 Juni 2005 - 20:27

Laurie:

He chicky! Je ziet er echt hartstikke goed uit! We missen je nog steeds elk weekend en ik mis je ook zeker in de bus! Ik hoop dat je het nog steeds naar je zin hebt, maar zo te horen en te zien gaat dat helemaal goed komen! Nou meid, doe het rustug aan! Knuffels, dikke kus en love you van Laurie

• 17 Juni 2005 - 09:52

Anonieme Tipgever:

Wat betreft de twee skodarijders kan ik het volgende melden, klopt het dat met name de vrouwelijke persoon, bijzonder aantrekkelijk is? En dat de man toch wel de wonderbaarlijke lengte van 1.87m meet?Zo ja, dan heb ik de juiste personen voor me. Het gaat hier om een team gespecialiseerd in het strippen van huizen. Ze hebben bewezen dit soort grote klussen aan te kunnen, door het ombouwen van een volledig vervallen tussenwoning tot een waar paradijs.
    Omdat inderdaad kosten noch moeite gespaard worden aan de langewijk hebben riet en gerard besloten om nog maar es heel diep in de buidel te tasten en deze experts in te schakelen. De experts op hun beurt waren zeer onder de indruk van wat riet en gerard allemaal voor hun jongste dochter over hebben en besloten het hele project kostenloos te realiseren.
    In het turkse walhalla zoals het er straks uit ziet zal Fatima (niewe naam van Elise) zich dan ook helemaal thuis voelen.
    De woning zal volledig zijn met een apparte ruimte waar op rituele wijze geslacht mag worden zodat al het voedsel wat genuttigd gaat worden toch echt wel het stempel Hallal mag dragen.
    Met vr groet. De Specialisten.

• 18 Juni 2005 - 11:08

Kim:

He harde werkster! Klinkt spannend dat raften Elise. Leuk! haha inderdaad wat Carolien zegt over die keer dat je bij mijn aanstaande paardje ging kijken! haha ben benieuwd hoe die paardensafari je vergaat! jammer dat ik dat niet kan zien. Hier overigens errug lekker zomerweer! eindelijk. Nog een paar dagen en paps en mams komen langs! leuk vooruitzicht. Genietse, werkse natuurlijk ook nog!
    tot gauw kus Kim

• 19 Juni 2005 - 17:03

Makelaar.nl:

Even verifieren bij anonieme tipgevers: klopt het inderdaad dat Elise de naam Fatima heeft aangenomen? Er gaan geruchten dat Elise zich onder deze naam heeft laten inschrijven op het nieuwe kotermeerplan, samen met ene Mohammed. Is de verbouwing aan de Langewijk dan helemaal voor niets??

• 20 Juni 2005 - 10:18

Kristian:

Hee Elise!Hoe is het daar met jou?Je had gisteren nog gebeld hoorde ik.Toen zat ik net in de Corner af te pilsen van ons weekendje uit naar Wijk aan zee met het 1e. Was supergezellig met mooi weer.Ma heeft net wat boodschappen voor je gedaan die ze morgen gaan meenemen.Veel plezier deze week met pa en ma.Latersssssssssssssss