Paardrijden... - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Paardrijden... - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Paardrijden...

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

20 Juni 2005 | Turkije, Marmaris

Hoii allemaal!!

Hier weer even het wekelijkse verslagje vanuit het nu wel hele warme Turkije! Hoe gaat het met jullie allemaal? Hoorde dat het in Nederland ook eindelijk mooi weer is? Lekker hoor!! Hier gaat alles prima.. over het weer hoef ik natuurlijk niks te zeggen want dat is hier alleen nog maar mooi geweest eigenlijk!
Afgelopen vrijdag heb ik mn vrije dagje weer gehad natuurlijk en toen ben ik daadwerkelijk gaan paardrijden.. jaja zien jullie het al voor je?? Nou, het was echt harstikke leuk! We gingen 's ochtends vroeg al vroeg naar een manege die heel mooi in de bergen gelegen is.. Hier was van alles te doen, niet alleen paardrijden, maar je kon er ook mountainbiken enz.. Dit zijn we dus eerst gaan doen! We gingen met een hele groep mountainbiken naar het strand! Beetje jammer dat er ook heel veel Russen bij waren die volgens mij nog nooit eerder op een fiets hadden gezeten dus het ging allemaal wat trager dan normaal! Eenmaal aangekomen op het strand gingen we hier eerst even lekker relaxen en zwemmen! Daarna gingen we weer terug, en toen ging het paardrijden beginnen.. Echt heel gaaf! We hebben helemaal een rit door de bergen gemaakt en op sommige punten hadden we zelfs uitzicht op een van de Griekse eilanden, al met al super mooi! 's Avonds tegen een uur of 7 waren we weer thuis en toen was ik echt helemaal kapot, heb dan ook weinig meer gedaan deze avond! Natuurlijk heb ik Marlies even gebeld want die was geslaagd voor haar HAVO examen.. nogmaals gefeliciteerd meid, echt klasse!!
Vorige week was het trouwens lekker rustig hier, heb zelfs nog een middag vrij gehad en heb toen heerlijk aan het zwembad gelegen! En verder.. alle normale werkzaamheden weer zoals altijd!
Qua gasten maak ik hier nog van alles mee.. wordt soms gebeld om de raarste dingen! Even een voorbeeld: Hallo, ik sta al een tijdje op de bus te wachten naar de luchthaven maar de bus komt maar niet! Mijn reactie: 'Owwh wat vervelend, maar bent u wel van Oad Reizen dan'? Nee, van Holland International, maar dat is toch hetzelfde?
Of.. 'Ik ben mn tas kwijt geraakt, heb hem in de bus laten staan en alles zit hierin, paspoort,geld enz'. Weet u zeker dat u hem in de bus heeft laten staan? Want dan moet u iniedergeval u pinpas vast laten blokkeren! Belt deze zelfde mevrouw een uurtje later terug.. Owhnee heb hem toch op mn kamer staan! Nouja.. dit soort dingen en natuurlijk nog veel meer!
Verder bevalt het me nog steeds super goed!
De post die ik hier ontvang vind ik echt heel erg leuk.. Dus ga vooral zo door allemaal! (En voor anderen..begin er is mee!!!) Het toppunt van deze week was toch wel het kaartje van Kristian vanuit Schiermonnikoog, echt heel leuk!
Ik zet snel wat foto's van mijn ritje per paard op de site!
Nou, ik ga nu even wat boodschappen doen en dan slapen.. want ik moet vannacht naar de luchthaven.. hmm! Dan weer even slapen en dan weer naar de luchthaven om papa en mama op te halen!! Super!
Tot gauw allemaal!!

Veel liefs vanuit Turkije..
Elise

  • 20 Juni 2005 - 21:18

    Sander:

    Hee tinio,

    je bent aardig onder de indruk van kaartjes heb ik in de gaten, begin me bijna schuldig te voelen, maar ik heb me voorgenomen om daar iets aan te doen, binnenkort misschien wel een megakaart.... Verder alles goed?

  • 21 Juni 2005 - 14:35

    Raymon Tuin:

    Voor de nabije toekomst ben ik nog op zoek naar een volgzame, conformistische,vlijtige en goed kokende vrouw ... (mag ook met hoofddoek!) Misschien dat jij nog wat weet. Hartelijke groeten uit de Europese Unie. Het ga je goed! Raymon

  • 22 Juni 2005 - 20:19

    Marlies:

    Hee meid!

    Hoe gaat het nu daar? En hoe is het om je ouders weer te zien? Vast super of niet! Ik vind dat je het daar heel goed doet! Vind het fijn om te horen dat je het goed bevalt daar! Ik hoop je snel weer te spreken!

    Dikke kus

  • 23 Juni 2005 - 16:35

    Carolien:

    Hallo Tinio, Bedankt voor je brief, ziet er gezellig uit op dat foldertje.Hoe is het daar met pa en ma, kun je nog wat tijd vrij maken of is het druk. Nou ja, ik ben benieuwd naar de film die pa daar maakt. Nou doe ze de groeten, en tot horens

  • 23 Juni 2005 - 18:03

    Jeanet:

    hee elise~!
    Ben benieuwd naar de foto's hoor! :D Veel plezier met je vader en moeder nu, dat zijn wel fijn zijn om die weer te zien. Hier is het nog steeds tropisch warm, dus wij hebben ook niks te klagen haha alhoewel????

    dikke kusss Jeanet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 51314

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: