Ik zit hier alweer 2 maand!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Ik zit hier alweer 2 maand!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Ik zit hier alweer 2 maand!!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

26 Juni 2005 | Turkije, Marmaris

Hallo allemaal!!

Hier weer ff een berichtje van mij..Hoe gaat het met jullie? Nog steeds mooi weer in Nederland hoorde ik? Lekker hoor! Hier gaat alles goed..ik bedacht me net dat ik hier vandaag precies 2 maand zit! Het gaat zo snel allemaal, heb echt het idee dat ik hier nog maar een paar weken zit..oftewel het bevalt me nog steeds goed!
Deze week waren/zijn mn ouders hier! Dat was echt heel erg leuk..echt raar om na 2 maand weer bekenden te zien! We hebben dan ook een erg leuke week gehad samen! 's Avonds lekker uiteten, op mijn vrije dag hebben we een boottochtje gemaakt en zaterdagochtend was ik ook nog lekker vrij en toen zijn we naar het strand geweest, kortom allemaal erg leuk en gezellig! Morgennacht vliegen ze alweer naar Nederland, deze week is echt voorbij gevlogen! Het is hier op het moment echt mega warm..Overdag is het echt 40 graden en miss nog wel wat warmer! 's Avonds is het daarentegen heerlijk! Vanavond gaan we de verjaardag van collega Esther vieren want die is om 24:00uur jarig! Ik zal bij dit berichtje trouwens ook de foto van mijn paardenavontuur zetten..haha!!
Nouja, voor de rest eigenlijk weinig nieuws van mijn kant.. Zijn er in Dedemsvaart nog spectaculaire dingen gebeurd?? Of is dit vragen naar de bekende weg... haha!
Over precies 2 maand komen Sander en Kristian hier ook al.. en dan nog 2 maand en dan ga ik weer naar huis,de tijd gaat hier zo snel!
Wat betreft het werken, was het hier een rustig weekje..volgende week zaterdag begint de echte drukte! Maar goed.. wel weer wat dingen gebeurd natuurlijk! Mensen die niet tevreden zijn met hun kamer, mensen die eerder naar huis willen bla bla bla! Gisteravond had ik een transfer vanaf de luchthaven, was ik bij het laatste hotel.. wou ik weer terug lopen naar de bus.. Was de bus weg!! Stond ik daar.. ik bellen! Ohh maar de buschauffeur dacht dat je daar bleef.. Nouja,dan maar lekker met de dolmus.. pff! Toen had ik het echt even helemaal gehad!
Nou allemaal.. tot gauw en veel plezier met het bekijken van mn foto's!! Haha!!

Veel liefs van Elise

  • 26 Juni 2005 - 21:44

    Jeanet:

    Heee
    Fijn dat de tijd snel gaat, voor je het weet ben je weer terug! :D Hier zijn weinig spectaculaire dingen gebeurt.. alles gaat zijn gangetje. Het is lekker weer en ik ben veel vrij, dus beter kan niet haha
    Ik zou je snel weer een brief schrijven met alle gebeurtenissen!!
    dikke kusss Jeanet

  • 27 Juni 2005 - 16:18

    Janic:

    Haai schat!
    Wat tof dat het zo leuk was met je ouders! Is vast heel erg leuk om weer bekenden te zien! En ze jou leventje daar te showen! Haha, leuke fotos hoor! Hier gebeurt inderdaad niet zo heel veel.. Ben gister naar Mamma Mia geweest! Was wel heeel gaaf! En vandaag ook op het "strand" gelegen (blauwe meer). Heerlijk! Maaruh 40 graden is wel errug heet! Hou je dat wel vol ook met werken enzow? Pff.. Was het feestje leuk van die collega? Nou meid, veel plezier nog met alles.. Ik zal je ook gauw een brief sturen! Moet die van jou aan hanneke nog ff lezen! He dikke kus en spreek je gauw! (K)

  • 28 Juni 2005 - 10:18

    Bas Winters:

    Dag Elise,
    Mooi te lezen dat het goed met je gaat. Heb niet veel bijzonders te melden. Blijf foto's plaatsen want dat vind ik erg leuk. Veel plezier nog.

  • 28 Juni 2005 - 17:31

    Bart Pijfers:

    Goeiedag Elise, Zo te lezen heb je een goed bestaan daar. Das fijn. Ik hoop dat alles goed met je gaat. Ben gister met m'n pa naar het centrum geweest voor een info avond over het bedrijventerrein wat ook vlak bij jullie achtertuin aan de langewijk komt. Was wel apart. Kijk je straks tegen gebouwen aan van 12 meter ipv weiland maja. Ik hoop dat het je goed af gaat daar. Ik zal binnenkort cker de site weer ff opzoeken. Groetjes van buurjongen bart

  • 28 Juni 2005 - 18:24

    Carolien:

    Hallo, had vanavond ma aan de telefoon, die waren vanmorgen om 10.15 alweer op nederlandse bodem. Klinkt goed die verhalen van daar, alleen bloody hot, maar wie weet ga je er nog aan wennen. Nog 2dagen werken en dan hebben we vakantie, dus volgende week om deze tijd zitten we lekker in Kroatie.Onze belevenissen hoor je wel. nou houd het hoofd koel en tot horens
    Groetjes, Carolien

  • 29 Juni 2005 - 15:28

    Ilse:

    hoi elise.. leuk om te zien dat je het nog steeds naar je zin hebt.. je hebt dus een leuke week met je ouders gehad, we zullen de verhalen nog wel horen. sander en grietje zijn nu ook op vakantie. groetjes ilse

  • 30 Juni 2005 - 10:09

    Marjolein:

    hai lieve elise,
    Wat leuk om al je verhalen te lezen! Echt supermooi gezicht dat paardrijden zeg! Krijg er echt zin in! wat fijn dat je ouders geweest waren he? Ik las dat je het echt fijn hebt gehad! heel grappig, maar deze week zei een meisje van mijn school dat ze naar marmaris ging, via de oad! dus toen had ik gezegd dat ze kans had jou te treffen, grappig he! He lieverd, ik wens je heel veel succes als de drukte begint! dikke kus voor jou!

  • 01 Juli 2005 - 18:30

    Danielle:

    hai meis
    alles goed zo te lezen wel
    jeetje alweer 2maanden gaat echt snel.wat leuk zeg dat je ouders bij je geweest zijn gezellig. 40 graden pff dat is wel heel warm lekker bruin haha. ik ga over een maandje op vakantie naar Alanya heel veel zin in.mn ouders gaan trouwens over 2 weken naar Marmaris en toen vertelde dat meisje van het reisbureau dat jij hun dan opwachte grappig ja .nou ik wens je nog een hele leuk tijd daar rustig aan doen liefs danielle

  • 02 Juli 2005 - 14:50

    Carolien:

    Nou de auto is volgepakt, we kunnen morgen zo wegrijden. Dus de vakantie is in zicht, heerlijk. Gisteren jouw even bewonderd op video, je deed het goed hoor. Wat heb je je haar alweer lang,zelfs een knipje in haha. Nou er is weer post onderweg naar jou. We laten vanuit Kroatie wel wat van ons horen. Groetjes, Teun en Carolien

  • 04 Juli 2005 - 15:22

    Laura:

    Haai Elis!
    Ik dacht laat ik eens even op je site kijken en zo te zien is het super daar! Ik heb echt veel zin in de vakantie en als we daar zijn, kunnen we wel even een x wat afspreken ;)
    Suc6 nog verder!
    Liefs Laura

  • 05 Juli 2005 - 11:09

    Marianne:

    Hi Ellis, hoe gaat het kun je het nog een beetje aan met al die hitte daar? Hoe was het met je ouders? Hebben jullie nog leuke dingen kunnen doen? Had je een paar dagen vrij of moest je gewoon werken;;? Ga je ook nog elke week op stap? En nog een beetje bijkomen op het strand? Heerlijk zeg;; Syb en Chris zijn geweest afgelopen weekend was erg leuk, alleen een beetje een slecht begin; Namelijk chris zijn laptop en cds en mp3 speler zijn uit de auto gestolen, ze waren nog geen 10 minuten binnen en de auto stond voor mijn flat:: en het was 1200 smiddags:: en ja hoor breken ze in , echt ik word er niet goed van hier:: das was niet echt een leuk begin.. daarna veel gezien en gedaan,, maar weer moeilijk afscheid nemen, nu is mijn pauze afgelopen en ga weer aan de slag... veel succes meid dikke knuffel van mari

  • 05 Juli 2005 - 14:41

    Diny Kroezen:

    Hoi Elise,
    Fijn dat t goed met je gaat bij ons is alles ook goed en gezond. david heeft vorige week uitslag gehad van school en gelukkige geslaagt zodat die volgend seizoen naar Rotterdam kan om verder te leren. Menno van Annike is maandag voor minimaal 4 mnd naar Afganistan vertrokken we zijn benieuwd hoe t hem daar vergaat t is daar ook zeer warm.Elise nog veel plezier daar en groetjes van ons allemaal
    doei

  • 06 Juli 2005 - 17:12

    Sander:

    hee tinio,

    hoe is het met je? hier is het niet echt super weer, maar ik hoorde dat dat de komende dagen gaat veranderen! Kan ik vast een beetje in vakantiestemming komen, over een paar weekjes lekker naar het gardameer voor 2 weken. We gaan naar Lasize trouwens. Verbouwing bij pa en ma schiet ook mooi op, planning is dat ze aankomend weekend weer verkassen naar de Langewijk. Groeten Sander

  • 06 Juli 2005 - 19:03

    Lizzy:

    Hoiii Elise,
    Via, via, kwam ik op je site. Echt geweldig klinkt het allemaal!! En super dat het ook zo goed gaat met je... enne, leuke foto's...
    Myn stage is ook wel euk alleen iets heel anders. Doe receptiewerk op Camping de Kom in Steenwijk hahaaa... best leuk en gezellig daar!
    Nou, meis, blyf je volgen...
    Knuffel Lizzy (3d)

  • 07 Juli 2005 - 07:42

    Marlies:

    Hee meid!
    hoe gaat het nu met je? hier gaat nog alles hetzelfde! En heb je me kaartje al ontvangen? Echt leuk de foto's! Veel foto's blijven maken he!Hoop snel weer wat van je te horen!

    Dikke kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 51308

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: