Tijd voor een berichtje!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Tijd voor een berichtje!! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Tijd voor een berichtje!!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

07 Juli 2005 | Turkije, Marmaris

Haai allemaal!! Hier weer een berichtje vanuit Turkije! Zal weer ff een wekelijks verslagje plaatsen.. Hoorde dat het bij jullie in Nederland noodweer is geweest? Hier is het weer nog heerlijk uiteraard.. haha! Elke keer als ik een berichtje plaats weet ik niet zo goed hoe ik moet beginnen..
Vaders en moeders Harbers zijn vorige week maandagnacht weer vertrokken richting Dedemsvaart. Moet zeggen dat ik toen weer behoorlijk wat "rotmomenten" heb gehad maar dat is inmiddels weer helemaal bijgetrokken gelukkig! Heb hier weer een leuke en drukke week gehad.. afgelopen dinsdag hadden we weer een grote aankomst dus toen had ik weer 2 transfers richting de luchthaven in Dalaman! Maar opzich ook wel weer leuk die drukte.. Het uitgaansleven in Marmaris is dan ook een stuk drukker uiteraard en dat is ook zeker wel gezellig! Haha, er lopen hier dan natuurlijk ook heel wat Oad gasten rond. Zo waren we vorige week in een discotheek kwam er een meisje van een jaar of 19 naar ons toe (die de nodige drankjes had genuttigd) "Ja en ik heb een klacht, ik ben vanochtend helemaal niet opgehaald voor de informatie-bijeenkomst" (dit was rond een uur of 02:00 s nachts) Nouja, wat moeten wij met een klacht in een discotheek om 02:00 s nachts! Toen we zeiden dat ze dan maar beter naar het bezoekuur in haar kon gaan vond ze dit maar raar.. "ik spreek jullie nu toch ook!!" Haha!
Momenteel zit ik nog op kantoor.. heb net mn laatste werkzaamheden afgemaakt en kan morgen weer gaan genieten van een heerlijke vrije dag die ik waarschijnlijk op het strand ga doorbrengen! Vanavond gaan we natuurlijk weer even op stap want morgen kunnen we uitslapen.. heerlijk!
Wat leuk trouwens dat er binnenkort weer wat bekenden naar Marmaris komen..naar welk hotel gaan je ouders Danielle? En Laura, wanneer komen jullie precies? Gaan we inderdaad nog ff wat afspreken..leuk zeg!
Nou allemaal.. jullie post is nog steeds van harte welkom, vind het echt harstikke leuk om hier post te ontvangen en de berichtjes op de site vind ik ook nog steeds heel erg leuk!
Tot gauw allemaal!

Veel liefs xxx Elise

  • 07 Juli 2005 - 15:41

    Marlies:

    Hee meid!
    wat leuk om te horen dat het zo goed gaat en lekker druk is! Ga zo door..en leuk om dingen over je te lezen! Hoop dat we snel die video over jouw zien!Mis je!

    Dikke kus

  • 09 Juli 2005 - 08:26

    Sander:

    hee Elise,

    druk aan het werk? ik heb lekker weekend nu, ga zo even naar Hardenberg kleren kopen en daarna pa en ma helpen de kamer ed weer inrichten. Heb je nog gekeken hoe ver het van Kos naar Marmaris is? Ik ben wel benieuwd. Groeten,
    Sander

  • 09 Juli 2005 - 10:10

    Kim:

    He Elise! Nou mijn vakantie van Portugal zit er weerop, was erg gezellig. Weinig gedaan, vooral op strand gelegen. Was leuk toen we aankwamen daar op het vliegveld stond daar ook iemand van de Oad, moest gelijk aan jou denken. Heb ik toch een beeld wat je o.a. moet doen! We hebben super weer gehad, en dus ook lekker bruin geworden. Ik hoorde al van Sander dat het erg gezellig was om je ouders bij je te hebben gehad. Voor de rest alles goed met je? Ik moet nog twee weken werken en heb bouwvak, dus mij hoor je niet klagen! tot gauw.. kus kim

  • 11 Juli 2005 - 14:24

    Raymon Tuin:

    Hoe haalt iemand het in vredesnaam in zijn hoofd om daar midden in de nacht over te beginnen? Je zou bijna pedant riposteren:'Mevrouw,we zijn nu weliswaar in een islamitisch land,maar ik verstrek ik u geen informatie op dit onchristelijke tijdstip.' En na een korte stilte:'Komt u anders morgen maar op de informatiebijeenkomst ...'
    Hartelijke groeten uit Dedemsvaart!RT

  • 11 Juli 2005 - 16:01

    Danielle:

    hai meis
    alles goed .
    het weer in nederland is nu weer stukken beter
    gelukkig maar.
    hartstikke leuk om je berichtjes en foto's iedere keer te bekijken.mn ouders gaan naar het Green Nature Hotel .ja het zal nu wel drukker worden met de vakantiegangers .nou heel veel plezier liefs xxx danielle

  • 12 Juli 2005 - 08:57

    Dorien:

    hey hallow
    hier weer even een berichtje van mij..ik zit weer in enschede ga de hele week hier aan het werk.. genoeg te doen...
    Lukt het werken bij jou nog een beetje?? het zal er wel behoorlijk warm zijn! Veel plezier nog en werkse natuurlijk en ik hoop snel weer een verhaal van je te lezen (foto`s zijn natuurlijk ook altijd welkom)

    XDorienX

  • 12 Juli 2005 - 19:17

    Claudia:

    Hee Elise!! Wat leuk om te lezen dat je het daar zo naar je zin hebt! Je kunt laura en mij straks vast alle leuke plekjes laten zien;) heb er enorm veel zin in! We vertrekken 9 augustus! weten jammer genoeg nog niet hoelaat! Maar dat hoor je nog! mischien moet je ons wel ophalen haha! meid veel plezier nog en tot over 28 dagen;) Liefs Claudia

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 652
Totaal aantal bezoekers 51311

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: