Jaaaa weer een berichtje! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu Jaaaa weer een berichtje! - Reisverslag uit Marmaris, Turkije van eliseharbers - WaarBenJij.nu

Jaaaa weer een berichtje!

Door: Elise Harbers

Blijf op de hoogte en volg

16 Juli 2005 | Turkije, Marmaris

Heey allemaal!
Hier voor de verandering weer is een berichtje uit Turkije.. haha! Hoe gaat het met jullie? Allemaal in de vakantie stemming? Hier gaat alles goed! Het is nog helemaal niet echt druk, dus dat is best vreemd opzich! Maar daarentegen wel lekker voor ons.. zo heb ik vanmiddag ook heerlijk op het strand kunnen liggen! Had vanochtend een vlucht om weg te brengen en op te halen en toen was ik tegen 13:00 weer thuis.. Gisteren was ik vrij en toen ben ik naar Rhodos geweest met Karien.. We moesten het land uit om ons visum vervolgens weer te kunnen verlengen, deze is namelijk maar 3 maand geldig.. en aangezien ik hier alweer bijna 3 maand zit!! maar goed.. daardoor hadden we wel een leuk dagje.. Rhodos is echt een super mooi eiland en het ligt hier maar 50 minuten vanaf vandaan met de boot! Ik kan het echt iedereen aanraden om daar is heen te gaan.. Ga er zelf ook zeker nog wel een paar keer heen! Op Rhodos hebben we gewinkeld.. in Marmaris heb je hoofdzakelijk alleen die namaakkleding en dat heb ik nou wel een keer gezien! Op Rhodos zijn echt mooie winkels dus ik heb hier flink wat geld uitgegeven.. haha! Tegen 19:00uur gingen we weer terug met de boot en tegen 20:00 waren we weer in Marmaris! 's Avonds hadden we een barbeque van het lokaal angentschap, opzich best gezellig! En vanochtend was het weer vroeg dag.. namelijk 06:00uur!! Toen ik weer terug kwam op kantoor lagen er weer 2 kaartjes voor me klaar van Janic en Linda, super!! Bedankt meiden!
Nouja en verder.. er is deze week niet zo heel veel bijzonders gebeurd eigenlijk! We hebben de enquettes van de gasten teruggekregen en mijn gemiddelde is een 8.01, dus dat was wel leuk om te horen! Verder is het hier dus niet echt druk zoals ik net al zei dus als er nog mensen zijn die langs willen komen.. Ik heb alle tijd.. haha!! Ik was deze week trouwens wel mega verkouden door die airco (owhja leuk om te weten voor jullie.. hahah) En verder ben ik nog naar de Hamam (dat Turkse badhuis) geweest met wat collega's.. erg relaxed! Ik moet zeggen dat ik thuis steeds meer begin te missen.. dus dat is soms best vervelend!
Nouja.. nog 3 maand en dan ga ik weer naar huis en de tijd vliegt nog steeds, dus wat dat betreft..
Ik zet trouwens ook weer ff wat foto's op de site.. en dit keer niet alleen vaqn de vrije tijd maar ook van het werk, dus dat is misschien wel leuk om te zien!
Tot de volgende keer en blijf berichtjes plaatsen he!!

Veel liefs vanuit Marmaris
Elise

  • 16 Juli 2005 - 17:48

    Janic:

    Haai meid!
    Wat geweldig die foto's! Haha! Leuke kleertjes ook! :D Wat super zeg dat je zo ff naar Rhodos kon! Wat heb je allemaal voor leuks gekocht? Daar ben ik altijd wel benieuwd naar! Haha! Nou dan wordt Rhodos dus de bestemming voor volgend jaar vakantie?! Nog maar 2 nachtjes slapen en dan gaan wij naar Kroatie! Ook veel zin in! We moeten gauw de film bij je ouders gaan kijken, daar ben ik ook erg benieuwd naar! Meid, ik begrijp dat je soms wel heimwee hebt, maar geniet er ook van! Je hebt het goed voor elkaar daar! Dikke zoen en tot gauw, liefs Janic

  • 20 Juli 2005 - 15:31

    Carolien:

    Hallo, nou we zijn erweer, de vakantie zit er alweer op. We hebben het wel heel mooi gehad, misschien kunnen we wel wat foto's via de mail sturen. Nog bedankt voor je verjaardagskaart. Zaterdag ga ik het vieren.
    Nou houd het rustig, zodat je lekker veel op het strand kunt liggen

  • 21 Juli 2005 - 16:24

    Kristian:

    Hey! Hoe is het daar?Al lekker op stap geweest met Benny en Jannie Wijnhoudt? Ik moet nog 1 dag werken dan is het vakantie!Hasasasas.Niet verkeerd.Hopen dat het weer hiet nog wat beter wordt.Hier in huis staat bijna alles nu op zijn plek.Nou take it easy en geniet van het warme weer. Laterrrrrrsssss

  • 22 Juli 2005 - 12:35

    Marianne:

    He Meis, gaat het nog goed? Ben je nog niet flauw van het werk, ik hoop dat je alles kunt volhouden, want uit eigen ervaring best moeilijke momenten! Heel veel succes meid, en ik stuur je snel een mailtje, Dikke knuffel Mari

  • 25 Juli 2005 - 11:18

    Hannie:

    Hey lieve elsie!
    Hoe gaat ie nu? Ik vond het echt super dat je me belde op mijn verjaardag!! Echt geweldig om je even over de telefoon te horen. Ik mis je echt wel! Maar dat had ik je aan de telefoon al verteld! Alles gaat hier nu zijn gangetje en ik vermaak me met werken hihi! Marlies en ik zijn zaterdag even lekker in de corner/Habana geweest en het was gezellig! We misten jou daarbij natuurlijk wel heel erg. Maar ik verheug me er nu al op om dat straks allemaal in te halen als je er weer bent! Meis nog even doorzetten en je doet het super goed als ik dat zo lees. De mensen daar zijn vast blij met je! Ik ben trots op je hoor...

    Love you!!
    Kus Hannie

  • 26 Juli 2005 - 14:22

    Raymon Tuin:

    Ik neem toch aan dat mannen en vrouwen gescheiden worden in dat Turks badhuis? Groeten uit de Europese Unie. RT

  • 29 Juli 2005 - 18:48

    Maaike:

    He elise,.. wat gaaf om jou belevenis zo te zien!!! Je zult het vast naar je zin hebben.. Genietse nog even en doe de groetjes aan karien!!! Kuzz maaik

  • 29 Juli 2005 - 21:16

    Sander:

    Hoi Elise,

    hoe is het? het is hier nu ook behoorlijk warm, kan wel merken dat mijn vakantie is begonnen! Vanmiddag al wat vakantiespullen gepakt, boeken enzo gekocht voor de vakantie. As zondagavond rijden we 's avonds weg, zijn we maandagochtend vroeg bij het gardameer. Ik hoop dat ze nog een plekje voor ons hebben! Ik zal ze daar de groeten van je doen, ze kennen je vast nog wel! Vandaag over precies 4 weken komen Kris en ik trouwens aan in Marmaris, heb ik ook zin in! We zijn in ieder geval al vast begonnen met Turkse les, integratie werkt tenslotte twee kanten op! nou de groeten maar weer. Sander.

  • 01 Augustus 2005 - 17:22

    Carolien:

    Nou, de gehele familie is zón beetje elders. Kris in Noordwijk Sander in Italie en jij in nou ja...
    Vanmorgen belde Sander, zat ik net op fiets naar mijn werk(6:50)ze waren bijna in Italie, nou lekker hoor, verschil moet er zijn dacht ik toen,mmmmmmmboppe.
    Dus vanuit Haren totaal geen nieuws, gewoon aan het werk enzo. Jij zult het ook wel druk hebben, we horen wel weer, groetjes

  • 02 Augustus 2005 - 14:59

    Jeanet:

    heeeee!
    wij zijn terug uit Kroatie! Mooi weer gehad en erg gezellig zoals je weer :D Daar ook nog steeds alles ok? De dedemvaria is gisteren begonnen, was vrij rustig maar wel gezellig :)
    Tot snel
    Dikke kusss Jeanet

  • 02 Augustus 2005 - 17:36

    Karin Kotterink:

    He Elise,
    Alles goed daar? ik heb al je verhalen even weer gelezen.. erg leuk vooral de foto's. Ik wens je daar nog veel plezier!!

    Groejes Karin

  • 04 Augustus 2005 - 14:48

    Danıelle:

    Haai meis
    alles goed met mij wel.
    Hier een berichtje uit
    Alanya.pff wat een lekker weertje hier al lekker verbrand. volgende week gaan we een jeep safarı doen lıjkt me hartstıkke mooı .jıj zult het nu ook wel hartstıkke druk hebben met al dıe vakantıegangers
    mn ouders hadden trouwens ook een ontzettende leuke vakantıe gehad ın marmarıs ze vonden het wel jammer dat jullıe elkaar mıs waren gelopen savonds met stappen maakt nıet uıt.ık hoop dat jij nog een paar leuke maanden hebt ın turkey rustıg aan doen
    lıefs danıelle

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Turkije, Marmaris

Actief sinds 30 Nov. -0001
Verslag gelezen: 718
Totaal aantal bezoekers 51305

Voorgaande reizen:

01 Juni 2014 - 13 Juli 2014

Kenia

13 April 2009 - 20 Juni 2009

Thailand

30 November -0001 - 30 November -0001

Turkije

Landen bezocht: